הקש קוד סודי

כמה מקורי • מהן הסיסמאות הנפוצות ביותר בעולם?

חושבים שאתם אלופים בבחירת סיסמאות? תחשבו שוב • רשימת הסיסמאות הנפוצות ביותר בעולם מספקת לנו הצצה מרתקת לראשם של אנשים • וגם: טיפ לסיסמא בטוחה (טכנולוגיה)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
123456 זה לא סיסמא טוב מסתבר (צילום: שאטרסטוק)

123456, אם תהיתם – זוהי הסיסמא (כמעט) הנפוצה ביותר בעולם.

בדור של היום, עם גוגל סיסמאות, ששומר עבורנו את הסיסמא קל לבחור סיסמא קשה, כי מילא לא צריך לזכור אותה, אבל בכל אופן, ועל אף הקידמה, איזה סיסמאות אנשים בוחרים על מנת לשמור על פרטיותם בשלל מקומות שונים ברשת?

חברת כלי ניהול הסיסמאות Nordpass, השייכת לחברת NordVPN, פרסמה לאחרונה את 200 הסיסמאות הנפוצות ביותר בעולם והיא מספקת לנו הצצה מרתקת לאיך אנשים חושבים.

במקום הראשון הסיסמא הכי נפוצה היא:– password שזה בעברית.. סיסמא. כמה מקורי.

במקום השני הסיסמא 123456 לקחה ובגדול, ומקום השלישי, לא תאמינו, הסיסמא הכי נפוצה היא: 123456789.

במקום הרביעי: guest (אורח). במקום השביעי: 1111. במקום ה-14: 0000.

את כל הסיסמאות הללו הצליחו אקרים – לצורך ניסוי מבוקר – לפצח בכמה שניות בודדות. כך לדוגמה את הסיסמא: "סיסמא" – פיצחו האקרים בפחות משניה, כמו גם את הסיסמאות: 0000 ו-123456. את הסיסמא אורח לקח להם קצת יותר זמן, זאת אומרת – עשר שניות עד לפריצה מלאה למסמך המוצפן.

אז למדנו – בוחרים סיסמא קשה. אבל מה נעשה אם קשה לנו לבחור סיסמא? פשוט, בקשו מ"מחולל הסיסמאות" שיעזור לכם. הינה הרגע הוא עזר לנו עם סיסמא שאף אחד לא חשב עליה מעולם: gwIE5pBTuHqdgVnZ.

כיום אתרים רבים ממליצים או בכלל לא מאפשרים להקיש כסיסמא את מספר הפלאפון האישי של הגולש או מספר תעודת הזהות שלו, זאת כיוון שגנבים רבים מכירים את הפרצה הזאת ועלולים לנצל אותה לרגע. כדאי לבחור קוד שמצד אחד נזכור אותו בקלות, אך לאידך, לא כזה שאנשים שמכירים אותנו יכלו לעלות עליו ולהיכנס לנו למקומות שבחנו להצפין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר