התביעה נגד הרב מזרחי

נפתלי בנט: "אמא שלי כתבה לי; אני שבורה. ההורים שלי בשמיים בוכים כרגע"

לפני מספר שבועות, הגיש נפתלי בנט כתב תביעה כנגד הרב יוסי מזרחי, בשל טענות שהשמיע כי "אמא של בנט לא יהודייה" | היום, עלה אייטם בנושא בערוץ 14 ובנט מיהר לתקוף ולספר על השיחה שהייתה לו עם אמו (עיתונות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
נפתלי בנט. ארכיון (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, תבע לאחרונה את הרב יוסי מזרחי ודרש ממנו להתנצל על טענות שהשמיע כי אמו של בנט אינה יהודייה ולשלם 100 אלף שקלים לפיצוי.

לטענת בנט, הרב מזרחי אמר בדרשה שמסר כי אמו של בנט אינה יהודייה כך שבנט עצמו הינו גוי. בשיעור הוא טען: "אף אחד לא סובל אותו, אף אחד. אין אדם שנוא ממנו בגלל מה שעשה – הפר כל הבטחה שהבטיח, רימה את כולם, רימה את כל בוחריו, חבר לאחים המוסלמים ובגד בישראל. נוסף על כל זה, נודע לנו השבוע שאימא שלו לא יהודייה. כלומר הוא לא יהודי".

עורכי דינו של בנט הבהירו לרב מזרחי כי אם הוא לא ישלם את הפיצוי, יתנצל וימחק את הסרטונים הרי שסכום התביעה צפוי להיות גדול יותר.

היום (שלישי) פורסם אייטם בנושא עם הרב מזרחי בערוץ 14, לאחר הפרסום כתב בנט: "זוועה. לפני 20 דקות אמא שלי שלחה לי סרטון של הראיון הזה היום בערוץ 14 תחת כותרת 'סתימת פיות?', כלומר שראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט (אני) תובע כביכול על מנת להשתיק ביקורת. אבל על מה התביעה? לא על ביקורת, אלא על כך שהרב מזרחי הפיץ ברבים כאילו אמי, מירנה לאה בנט לבית לפקוביץ, היא גויה".

בנט כתב עוד: "הנה חלק ממה שאמא הנפלאה שלי והחזקה כתבה לי ולאחיי אחרי שצפתה בראיון הזה כרגע: 'אני שבורה. ההורים שלי בשמיים בוכים כרגע'. על מה אתם חושבים שהתביעות הללו, למען השם? על ההפצה למאות אלפי אנשים שאמי ואני כביכול נוצרים. שאני וגילת כביכול התגרשנו או שאני מכה אותה. שלקחתי כביכול לכיסי 50 מיליון ש"ח. למען החופש לפזר שקרים מזעזעים אתם נלחמים?".

בנט חזר על טענותיו של השמאל שיש מכונת רעל וכתב: "ישנה מכונת רעל נוראה שמפיצה ללא לאות שקרים וארס והמכונה הזו מסכנת את כולנו. עכשיו יש מי שמגייסים כסף להגן על אנשים אלו בשם 'חופש הביטוי', וערוץ 14מסביר כאילו בזה מדובר. מי האנשים שתורמים כסף מכיסם כדי להגן על מי שמפיץ שקרים מזעזעים כאלה?! לא אעצור".

"אני מתקדם", הוסיף בנט, "בכל כוחי ובכל משאביי לתבוע את יצרני הרעל ואת סוכניו. את מיליוני השקלים שאקבל בתביעה זו ובאחרות אתרום כרגיל לחיילי צה״ל ולמשפחות. לא עבורי אני נלחם אלא עבור כל מי שחפץ במדינת ישראל טובה יותר. ועבור אמא הטובה שלי. ועבור הוריה, סבא ישראל וסבתא מיכלה זכרונם לברכה, יהודים טובים שאיבדו את משפחותיהם בשואה, ולא יכולים להשיב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר