בהסדר טיעון

הורשע הצעיר החרדי שניסה לגזוז את זקנו של השר פרוש

הצעיר החרדי שנשלח בתמורה לתשלום ותקף את ח״כ פרוש ועוד מספר רבנים בירושלים חתם על הסדר טיעון עם הפרקליטות. הוא הורשע בבית משפט השלום בירושלים (חרדים, חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
השר מאיר פרוש (צילום: יונתן זינדל/פלאש 90)

בית משפט השלום בירושלים הרשיע צעיר חרדי שתקף את השר מאיר פרוש מספר פעמים לפני כשנה וחצי. הצעיר, שנשלח על ידי משה איראם - פעיל קיצוני חרדי שאף שילם לו על כך כסף, ניסה לגזוז את זקנו של השר בעת שכיהן כחבר כנסת מטעם יהדות התורה.

לפי כתב האישום, הוא פנה למאיר פרוש בשמו, ומשזה ענה לו, שלף מספריים בעזרתם ניסה לגזוז את זקנו. פרוש נמלט מהזירה בצעקות ואינו נפגע בתקרית. כפי שפרסמו ב'כיכר השבת', שבועיים לאחר מכן, השליך הצעיר דגים באושים על דלת ביתו של פרוש בשכונת רוממה בירושלים.

תקיפתו של פרוש עוררה גינויים נרחבים מקיר אל קיר במערכת הפוליטית וראש הממשלה נתניהו גינה את המעשה בתקיפות. גם יו"ר 'דגל התורה' משה גפני גינה אותה כמצטרף לגינויים גם חבר הכנסת מיקי לוי מ'יש עתיד'.

בתום עבודת מודיעין משטרתית, נעצר הצעיר אשר הסגיר בחקירתו את שם המשלח - משה איראם. איראם הורשע גם הוא במסגרת עסקת טיעון שחתם עם הפרקליטות.

הצעיר הורשע בבית המשפט בעוון בסחיטה באיומים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, תקיפת עובד ציבור בנסיבות מחמירות, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, השחתת כלי מקרקעין, וכן עבירה של נוהג במת שלא בכבוד. עסקת הטיעון לא כללה את העונש אשר יושת עליו במתן גזר הדין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר