בצל המתיחות בדרום

ראש עיריית אשקלון לנתניהו: תמכנו בך, עזור לנו

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם, שתמך כליכוד בעבר, במכתב לראש הממשלה ושריו בדרישה למגן ולסייע לתושבי עירו בצל המתיחות וירי הרקטות מעזה לישראל (בארץ)

תומר גלאם (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

בעקבות האזעקה שנשמעה הלילה באשקלון, פנה הבוקר (שישי) ראש העיר, תומר גלאם, במכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, שר הביטחון, יואב גלנט ושר האוצר, בצלאל סמוטריץ׳, בדרישה להוציא אל הפועל תוכנית מיגון נכונה ואחראית ולהעצים את חוסנם של תושבי העיר על ידי הענקת הטבות כלכליות.

להלן המכתב המלא:

"הלילה, רגע לפני חצות, שוב פילחה אזעקה עולה ויורדת את השקט באשקלון והפרה בצורה בוטה את שגרת חייהם של למעלה מ-164 אלף תושבים, בהם אלפי ילדות וילדים רכים ואזרחים ותיקים, שמצאו עצמם בשעת לילה מאוחרת, תרים אחר מרחב מוגן בתקווה להציל עצמם מירי רקטות שנורו לעבר העיר.

כפי שהתרעתי בפניכם פעמים רבות, הלוך ושוב, לכ-40,000 מתושבי העיר אין מרחב מוגן ראוי ובסיסי, והלילה, הם שוב עצרו את נשימתם באותם רגעים משתקים, תרים אחר פיסת תקרה שתגן עליהם, חשופים לגמרי בחזית.

מכובדיי,

מרביתם המוחץ של אותם תושבות ותושבים בחר בכם. תמך בכם. באחד בנובמבר 2022 הוא יצא מביתו בשכונה נעדרת המיגון כדי לממש את זכותו הדמוקרטית ולהצביע לכם.

הוא האמין לכם כשדיברתם על מיגור הירי, על השבת ההתרעה, על חיסול ארגוני הטרור ברצועה. הוא האמין לכם כשדיברתם על תוכנית מיגון בעיר אשקלון ועל הטבות כלכליות והוא עדיין מאמין. כי מגיע לו, ובצדק.

מרביתם המוחץ של אותם תושבות ותושבים עומד איתן מאחוריכם בכל מבצע ובכל הסלמה. מגבה אתכם, את צה״ל ואת כוחות הביטחון ומפגין חוסן בל יתואר מזה למעלה מעשור.

הרפורמה החשובה ביותר שצריכה להיות על סדר היום היא רפורמת מיגון מקיפה ויסודית בעיר אשקלון. זאת הרפורמה שתציל חיים במערכה הבאה, שתהיה, כידוע לכם מאתגרת יותר, רחבה יותר ומסוכנת יותר.

זהו צו השעה להוציא אל הפועל תוכנית מיגון נכונה ואחראית ולהעצים את חוסנם של תושבי העיר על ידי הענקת הטבות כלכליות, המגיעות להם בזכות ולא בחסד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר