תיעוד מלחיץ

בהלה ברמת השרון בגלל שיגור זיקוקים ברחוב: "אימא, יורים"

עשרות קריאות התקבלו במשטרה הבוקר על "פיגוע ירי" במרכז רמת השרון לאחר שאדם תועד יורה לכל עבר. ומה התברר בסוף? • צפו בתיעוד (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: לפי סעיף 27א)

אדם שיגר הבוקר (שני) זיקוקים ברחוב סוקלוב במרכז רמת השרון וגרם לבהלה רבה בעיר. לא מעט תושבים דיווחו למשטרה על מה שהם חשבו שהוא פיגוע ירי. שניים נעצרו בידי המשטרה.

חלק מהתושבים תיעדו את היריות. בתיעוד שהפך לויראלי ברשתות החברתיות נראה היורה צועד ברחוב ויורה לכל עבר. המצלמת נשמעת אומרת לאימא: "יורים, תתקשרי למשטרה".

עריית רמת השרון דיווחה לתושבים מאוחר יותר כי "קולות הפיצוצים שנשמעו הבוקר באזור סוקולוב הם רעשי זיקוקים ששוגרו על ידי אזרח, המשטרה במקום ואין כל סכנה".

האירוע התקיים ברקע המתיחות הביטחונית ברחבי הארץ, לאחר פיגועי הטרור בירושלים בשבת האחרונה.

כאמור, המשטרה עצרה שני חשודים בהפעלת הזיקוקים. "הבוקר התקבלו במוקד המשטרה דיווחים רבים מאזרחים על שמיעת קולות ירי ברמת השרון", נמסר מהמשטרה. "כוחות משטרה רבים שהגיעו לזירה זיהו כעבור זמן קצר כי מדובר באירוע של הפעלת זיקוקים.

"בפעילות מהירה עצרו שוטרי תחנת גלילות שני חשודים בני 18, תושבי רמת השרון, בחשד להנחת חומר נפיץ. השניים הובאו לחקירה בתחנת המשטרה. נסיבות האירוע נחקרות".

צפו בתיעוד

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר