ראש בראש

דיווח: המקורבת של טראמפ תרוץ מולו לנשיאות ארה"ב

שמה של השגרירה לשעבר באו"ם כיכב בבורסת השמות של מועמדים לנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית | כעת מדווח, כי היא תכריז על מועמדות רשמית בעוד שבועיים (חדשות בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
ניקי היילי, לצד טראמפ (צילום: לב ראדין, שאטרסטוק)

ניקי היילי, מי שהייתה שגרירת ארצות הברית באו"ם בתקופת כהונתו של הנשיא דאז דונלד טראמפ צפויה להכריז על התמודדותה לנשיאות ארצות הברית. כך עולה מדיווח ב-Post and Courier.

היילי כיכבה בחודשים האחרונים בבורסת השמות האפשריים להכריז על התמודדות לנשיאות במפלגה הרפובליקנית אך זו לא הכריזה עד כה רשמית.

על פי הדיווח עולה, כי היילי צפויה להכריז על מועמדותו ב-15.2, בעוד שבועיים בדיוק מהיום (רביעי). עוד עולה כי כמה מיועציה עברו לאיזור צ'רלטון שבדרום קרוליינה - שם על פי הדיווחים תכריז על התמודדותה.

אם היילי אכן תכריז על מועמדותה, תהיה הראשונה להכריז על מועמדות מטעם המפלגה הרפובליקנית אחרי דונלד טראמפ שהיה הראשון להכריז.

בין שלל השמות עולה כי גם שר החוץ לשעבר מייק פומפאו צפוי להכריז על התמודדות מטעם המפלגה וכן מושל פלורידה רון דה סנטיס, מי שהיה קרוב מאוד בעבר לטראמפ ומאז הפך פופולארי נוצרה מתיחות בין שני המנהיגים - אך כאמור למעט דונלד טראמפ, בשלב זה אף אדם אחר מהמפלגה לא הכריז על מועמדות לבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר