"איך היא לא גינתה?"

לוין תוקף את היועמ"שית; "מונעת מנתניהו להשמיע את דעתו"

שר המשפטים יריב לוין, תוקף בחריפות את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה, על רקע הוראתה לנתניהו לא להתערב ברפורמה; "אתמול שמענו דברים חמורים מאין כמוהם מפיו של עורך דין בכנס שערכה לשכת עורכי הדין. אפשר היה לצפות שהיועצת המשפטית לממשלה תפעל ותשמיע קול ברור בעניין זה. אבל לא", כתב לוין (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
יריב לוין ונתניהו | ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שר המשפטים יריב לוין, תוקף היום (חמישי) בחריפות את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה, וזאת לאחר פרסום המכתב שכתבה לנתניהו, בו היא הורתה לו להתערב בשינויים במערכת המשפט.

שר המשפטים התייחס להתבטאות החריגה שאמר אתמול עורך הדין דוד חודק, הנחשב לאחד מבכירי עורכי הדין בישראל, שאמר בכנס של עורכי דין באילת: "אם מישהו יכריח אותי לחיות בדיקטטורה ולא תהיה לי ברירה, לא אהסס להשתמש באש חיה".

בתגובה כתב לוין: "אתמול שמענו דברים חמורים מאין כמוהם מפיו של עורך דין בכנס שערכה לשכת עורכי הדין. אפשר היה לצפות שהיועצת המשפטית לממשלה תפעל ותשמיע קול ברור בעניין זה. אבל לא. היועצת וצוותה עסוקים בכתיבת עוד חוות דעת שתכליתה למנוע מראש הממשלה להביע את עמדותיו".

"מסתבר", כותב שר המשפטים לוין, "שניגוד עניינים הוא דבר מוזר. לנבחר ציבור אסור לדבר על רפורמה בייעוץ המשפטי, אבל ליועצת המשפטית ולצוותה מותר לפעול לסכל את הרפורמה שנוגעת ישירות לסמכויותיהם".

מוקדם יותר היום פורסם, כי היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, שלחה אתמול מכתב אל ראש הממשלה בנימין נתניהו, והורתה לו להתערב ברפורמה המתוכננת במערכת המשפט.

מכתבה של היועצת המשפטית לממשלה גובש, כך לטענתה של בהרב מיארה, על רקע פניות שהתקבלו ומעלות טענות בדבר חשש לניגוד עניינים בשל מעורבותו של ראש הממשלה ביוזמות האמורות, ועל רקע תמונת מכלול יוזמות החקיקה בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר