כך זה נראה

ראשי ארגוני הפשע היריבים במפגש 'סולחה' עם ספר תורה

מלחמה עקובה מדם, שכללה ניסיונות חיסול הדדיים, ראשי ארגוני הפשע יריבים לביא ונגר נפגשו לאירוע סולחה עם הרב החרדי. כך זה נראה (פשע)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: ארז שרווינטר 'חדשות רחובות ניוז')

אחרי שנים של יריבות: ראשי ארגוני הפשע העבריינים היריבים, עמוס לביא ואייל נגר, נפגשו אמש (שני) למפגש סולחה באולם אירועים בעיר יהוד, בנוכחות הרב מאיר מלול וספרי תורה ואמירת קבלת עול מלכות שמים.

לנגר וחברו הטוב העבריין בני שלמה ז"ל, שחוסל באוקטובר האחרון, הייתה יריבות במשך שנים ארוכות עם האחים העבריינים אופיר ועמוס לביא.

מפגש הסולחה המדובר הגיע לאחר שנים של מלחמה עקובה מדם, שכללה חיסולים וניסיונות חיסול הדדיים - וגבתה עשרות קורבנות לשני ארגוני הפשיעה.

על פי גורמים המעורים בפרטים, הסולחה המתגבשת עשויה לשנות את מפת ארגוני הפשיעה באזור חבל לכיש. בתוך כך, מפגש סולחה נוסף התקיים השבוע במעונו של מזכה הרבים הרב ניצן ראובן ראש מוסדות 'אהבת שלום'.

על פי הדיווח של כתב הפלילים שמעון איפרגן ב'מאקו', האחים העבריינים שון ודין קסנטיני והאחים העבריינים נועם ואבי כחלון שהיו מסוכסכים במשך שנים ארוכות, חתמו על הסכם הפסקת אש בתיווך הרב ראובן שכינס את המעורבים והחתים אותם על מסמך שבו הם מצהירים על עצירת פעולות האיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר