ציוץ הזוי

ח"כ טלי גוטליב: מאשימה את נשיאת העליון בפיגוע הדריסה

חברת הכנסת מהקואליציה התייחסה לפיגוע הרצחני שהתרחש במשמרת של ממשלת הימין וצייצה: "אני מאשימה את נשיאת העליון בפיגוע" • נתניהו דחה את דבריה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"א בשבט תשפ"ג | 12.02.23
ח"כ טלי גוטליב (צילום: יונתן זינדל, כיכר השבת)

ח"כ טלי גוטליב מ'הליכוד' האשימה הלילה (ראשון) את נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות, בפיגוע הרצחני שהתרחש בערב שבת בשכונת רמות, פיגוע בו נרצחו הילדים, האחים אשר מנחם ויעקב ישראל פלאי הי"ד, והחתן הטרי ר' אלתר שלמה הי"ד.

גוטליב צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "אני מאשימה את נשיאת העליון בפיגוע. אני מאשימה אותה בתחושת הכאוס בעם ישראל. אני מאשימה אותה בהרס ופגיעה קשה בדמוקרטיה ובשלטון החוק".

לדבריה: "היא הפחידה מפני ממשלת ימין. לא מפני הרפורמה. אז מה אם יהיה כאן כאוס, אז מה אם אוייבנו יזנבו בנו כי יזהו חולשה בקירבנו, הכל כשר בדרך למיטוט שלטון ימין".

ראש הממשלה בנימין נתניהו דחה את דבריה של ח"כ טלי גוטליב נגד נשיאת בית המשפט העליון ואמר כי "מי שאשם בפיגוע הוא המחבל הפלסטיני ולא אף אחד אחר".

ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) הגיבה לה: "אין גבול להסתה. באמת שאין קו אדום שלא תחצו". מנכ"ל מפלגת 'המחנה הממלכתי', ח"כ לשעבר איתן גינזבורג הוסיף: "דברי בלע והסתה של ממש. שחברת הכנסת תאשים את נשיאת בית המשפט העליון בפיגוע רצחני. לאן הגענו? הזוי".

ח"כ קארין אלהרר הגיבה לגוטליב וכתבה: "דברי ההסתה והבלע הללו מגיעים מחברת כנסת של מפלגת השלטון. כל פעם שחשבנו שהגענו לקרקעית, הם מורידים אותנו נמוך יותר".

גם פעילי ואנשי תקשורת מימין תקפו את גוטליב על הציוץ. כך לדוגמא השיב לה איש הימין יגאל מלכה: "לא טלי,
פיגועים תמיד היו וכנראה שבשנים הנראות לעין גם ימשיכו להתבצע. השאלה היא רק איך ממשלת ישראל תגיב להם וכמה התגובה שלה תרתיע את הרוצח הבא. אין לזה שום קשר לנשיאת העליון. קיבלתם מנדט. תתחילו למשול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר