"בעיקר באזורים חרדים"

הח"כ החדש לשר בן גביר: תאפשר למתנדבים לשאת נשק

בעקבות שורת הפיגועים האחרונה, הח"כ החדש במפלגת ש"ס, ארז מלול, פונה היום במכתב לשר לביטחון לאומי ודורש ממנו, כי גם מתנדבים ב'איחוד הצלה' ובארגוני חירום נוספים, יוכלו לשאת נשק (חדשות בארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
עו"ד ארז מלול (צילום: ארכיון כיכר השבת)

בעקבות הפיגוע בשכונת רמות בירושלים: ח"כ ארז מלול פנה היום (ראשון) לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ודרש ממנו לשנות את הכללים ולאפשר למתנדבי הצלה מכל הארגונים לקבל רישיון לשאת נשק.

מלול דורש מבן גביר, לשנות את תבחין משרדו בנוגע לאישור נשיאת נשק לאנשים העוסקים בהצלת חיים.

על פי הכללים הקיימים, רק עובד מד"א בתפקיד רשאי להגיש בקשה לנשיאת נשק. לעומת זאת מתנדב באיחוד הצלה או בארגוני ההצלה האחרים, לא רשאי להגיש בקשה לנשיאת נשק.

במכתב כותב ח"כ ארז מלול לשר איתמר בן גביר, כי ברור מהאירועים האחרונים, שהמחבלים שמו על הכוונת את האזורים החרדים: "לצערנו הרב בארצנו אנו מתמודדים על גל טרור, אשר גבה מאתנו מחיר דמים כבד. לא ניתן שלא להבחין שהמחבלים בוחרים את יעדי הפיגוע שלהם בעיקר באזורים חרדים, מתוך הבנה ששם יש מיעוט אנשים חמושים שיכולים לעצור אותם מלטבוח באנשים נשים וילדים".

המכתב של מלול לבן גביר

ח"כ מלול מתריע במכתבו כי ההחלטה שלא לאשר נשק למתנדבים, מסכנת את המתנדבים שמגיעים לזירה ומונעת מהם אפשרות לנטרל את המפגע ולמנוע את המשך הפגיעה בחיי אדם: 'המצב הנוכחי דורש תיקון מידי של התבחין בכל הקשור להרחבת תחולתו על מתנדבי הצלה ללא הבדל השייכות הארגונית שלהם. בנוסף מפניות של אלו שעומדים בקריטריונים אני למד, כי הבירוקרטיה יוצרת סחבת לא הגיונית בקבלת רישיון נשיאת נשק'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר