קורע לב | צפו

האם מבכה על בניה: "תמיד אמרו תודה. כולם אהבו אותם"

האמא של שני הילדים אושי ויענקי פלאי הי"ד, שנרצחו בפיגוע האכזרי ביום שישי האחרון, סיפרה היום ב'שבעה', על הילדים המיוחדים שלה שנרצחו באכזריות | צפו (חרדים)

איצלה כץ | כיכר השבת |
האם מבכה על בניה (צילום: שלומי כהן)

דבורה פלאי, האמא של אוישי ומוישי הי"ד למשפחת פלאי, הילדים שנרצחו בפיגוע הנורא, סיפרה היום (ראשון) במהלך השבעה על הילדים המיוחדים שאיבדה.

דבורה סיפרה: "ילד ממתק זה יעקב. בן 5. ילד ממתק. כולו היה נתינה. רצון טוב לשמח. הוא תמיד היה אומר תודה. אמרתי לו "יעקב, אתה ילד יהודי. אתה תמיד אומר תודה". זה היה הילד הזה. תמיד רצה לעזור. אם היו שואלים אותו: יעקב, אתה מסכים להיות קרבן של עם ישראל? לפני שיצא מהבית הוא אמר לי שהוא לא רוצה לנסוע באוטובוס אבל אם אמא רוצה אני מסכים. הוא היה מסכים גם להיות קרבן של עם ישראל ". מתאים לו".

דבריה הנרגשים של האם

"אותו דבר גם אושי", הוסיפה האם בקול כואב וקורע לב: "הוא נולד בתשעה באב. קראנו לו מנחם על שם המשיח. תמיד צחקנו איתו שאולי הוא יהיה המשיח. עכשיו רק מאיתנו מנחם משיב נפשינו. שוב, אנחנו מאמינים שהוא יקרב את המשיח. ילד מתוק וטוב. אהוב על כולם. ילדים שאהבו לעשות טוב. הם היו אוספים צדקה ביום שישי מהשכנים. הם עשו את זה בשמחה. ילדים עם אמונה ילדים שחיכו למשיח".

האם סיפרה עוד בדמעות: "הם היו ילדים שאהבו לעשות מצוות ואהבו ללמוד. כל מוצאי שבת הם היו הולכים עם אבא לבית הכנסת ללמוד את מה שלמדו בתלמוד תורה. לחזור על הפרשה. כמו שהבן שלי אמר אתמול בלוויה. עכשיו הם למעלה עושים את זה ביחד. בחייהם ובמותם לא נפרדו. טוב להם".

צפו בדבריה הנרגשים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר