קרב רפובליקני

הראשונה שהודיעה: אתמודד על נשיאות ארה"ב, מול טראמפ

מי שהייתה נציגת ארה"ב באו"ם, הודיעה כי תתמודד לנשיאות ארה"ב בבחירות הקרובות, כשהיא תתמודד על ראשות המפלגה הרפובליקנית מול דונלד טראמפ (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
ניקי היילי בכותל המערבי (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

ניקי היילי, מי שהייתה שגרירת ארצות הברית באו"ם בתקופת כהונתו של הנשיא דאז דונלד טראמפ הכריזה על התמודדותה לראשות המפלגה הרפובליקנית כדי להיות המועמדת שלה לנשיאות ארצות הברית.

היילי בת ה-51, כיכבה בחודשים האחרונים בבורסת השמות האפשריים להכריז על התמודדות לנשיאות במפלגה הרפובליקנית אך לא הכריזה עד היום רשמית. "נרגשת, זה הזמן לדור החדש, בואו נעשה את זה", כתבה היילי בדף הטוויטר שלה כשהיא מצרפת סרטון ובו עיקרי תפיסותיה וטוענת כי הגיע הזמן להנהגה צעירה יותר אחרי ביידן וטראמפ.

היילי הראשונה להכריז על מועמדות מטעם המפלגה הרפובליקנית אחרי דונלד טראמפ שהיה הראשון להכריז.

היילי נחשבת לאהובה במיוחד בישראל, בשל העובדה שהיא הגנה עליה באופן ראוי לציון באו"ם. היילי גם ביקרה בישראל לאחר סיום כהונתה והתקבלה בכבוד רב בכל מקום.

בין שלל השמות עולה כי גם שר החוץ לשעבר מייק פומפאו צפוי להכריז על התמודדות מטעם המפלגה וכן מושל פלורידה רון דה סנטיס, מי שהיה קרוב מאוד בעבר לטראמפ ומאז הפך פופולארי נוצרה מתיחות בין שני המנהיגים - אך כאמור למעט דונלד טראמפ והיילי, הרשימה עדיין פתוחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר