יצאו עם תינוקות | תיעוד

שריפה במרכז ירושלים: יולדות חרדיות פונו מבית החולים

שריפת ענק פרצה במפעל סמוך לבית החולים הירושלמי הוותיק 'ביקור חולים'. בעקבות כך מטופלות הועברו לבית החולים 'שערי צדק' | עשרות אמבולנסים הוזנקו על מנת לפנות יולדות מבית החולים (חדשות בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ד בשבט תשפ"ג | 15.02.23
פינוי מבית החולים, היום • צפו (צילומים: חיים גולדברג, כיכר השבת | ללא קרדיט)

שריפת ענק פרצה לפני דקות (רביעי) במפעל סמוך לרחוב הנביאים בירושלים, בעקבות כך נחסם הרחוב המוכר בירושלים ולצד זאת הוחלט על פינוי בית החולים 'ביקור חולים'.

אחרי שעות של אי שליטה בלהבות, הצליחו אנשי הכיבוי להשיג שליטה בלהבות. קודם לכן מבנים נוספים ברחוב הנביאים ובסמוך לו, פונו על ידי כוחות ההצלה והמשטרה.

מבית החולים שערי צדק נמסר: "בהמשך לשריפה שפרצה במבנים הסמוכים לקמפוס ביקור חולים, לא נגרם שום נזק למבנה, לתשתיות וכמובן למטופלות שמאושפזת בו. כאמצעי זהירות למטופלות הוחלט על העברתן למבנה שערי צדק באופן זמני."

מאוחר יותר עדכנו בשערי צדק ואמרו כי "עקבות שריפה שפרצה במבנים הסמוכים לקמפוס ביקור חולים הוחלט כאמצעי בטיחות להעביר את המטופלות בביקור חולים לשערי צדק.

כ-40 יולדות ותינוקות נקלטו בהצלחה בתוך כשעה במחלקות היולדות של המרכז הרפואי שערי צדק. צוותי אגף נשים ויולדות ומטה החירום של שערי צדק ביצע הליך קבלה ורישום מסודר. בהגיען למחלקות קיבלו היולדות טיפול ומרק חם."

עוד מסרו: "אנו מודים לצוותי מד״א שירותי כבאות והצלה מחוז ירושלים ומשטרת ישראל על הפינוי היעיל והסיוע בהעברת היולדות בבטחה. יודגש כי לא נגרם כל נזק למבנה, לתשתיות וכמובן למטופלות ולצוות בקמפוס ביקור חולים."

מכב"ה נמסר: "סמוך לשעה 14:15 התקבל דיווח במוקד 102 של כב"ה מחוז ירושלים על שריפה שמתפשטת בתוך מפעל של אורות במרכז העיר, רחוב אג"ן 10.

עוד נמסר: "9 צוותים של לוחמי אש שהוזנקו לזירה זיהו שריפה במבנה חד קומתי כולל בגג הרעפים. ברגעים אלה צוותי לוחמי האש מבצעים סריקות לאיתור לכודים ובמקביל פעולות לכיבוי השריפה."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר