ציטט את הנשיא

נסראללה מרוצה מהמחאה: "מלחמת אזרחים מתקרבת"

מזכ"ל חיזבאללה אמר בנאום בטלוויזיה כי בישראל "יש לראשונה התארגנויות של הגירה", תוך שהוא מצטט את הנשיא הרצוג | "המצב בישראל חסר תקדים - מתמודדת עם התנגשות פנימית והתנגשות עם הפלסטינים" (בעולם)

(צילום: מסך)

מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה, חסן נסראללה, לועג לישראל וטוען כי המדינה היהודית נחלשת, ברקע המחאה נגד הרפורמה המשפטית.

"המצב בישראל חסר תקדים בהקשר הפנימי והאסטרטגי. בפעם הראשונה בתולדות ישראל, אנו שומעים דברים מפי נשיא ישראל, ראשי ממשלה לשעבר, שרי ביטחון לשעבר, רמטכ"לים לשעבר, מאה היסטוריונים - האליטה. באיזה מונחים הם מדברים? הם מדברים על כך שמלחמת אזרחים הולכת וקרבה".

הוא הוסיף: "הם מדברים על זה שאין פתרון לאתגרים החדשים מצד ממשלת נתניהו אלא בשפיכות דמים. מפקד חיל האוויר לשעבר איים לרצוח את נתניהו".

נסראללה אף ציטט את נשיא המדינה יצחק הרצוג שאמר בנאומו לאחרונה כי "כולנו דואגים לגורלה של ישראל. היעדר הדו-שיח קורע אותנו מבפנים".

הוא נשמע מרוצה: "מדברים על 'חרדת 80 השנים', על כך שפעמיים במהלך ההיסטוריה הייתה ליהודים מדינה שלא שרדה יותר מ-80 שנה. מדברים גם על חוסר היכולת של הצדדים לדבר".

עוד הוסיף נסראללה: "הממשלה הזו לא רק יכולה לגרום להסלמה מול הפלסטינים, אלא בטיפשותה היא יכולה גם להוביל להסלמה כלל אזורית, במיוחד אם תהיה פגיעה באל-אקצא. זה נושא שצריך לעקוב אחריו ולפעול באחריות".

"היום יש אינתיפאדה פלסטינית אמיתית והפיגועים שמבצעים מפגעים בודדים מכניסים את ישראל למשבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר