משרד החוץ גינה

מבוכה בפסגת האיחוד האפריקני: דיפלומטית ישראלית גורשה

"ישראל רואה בחומרה את התקרית בה הוצאה סמנכ"ל אפריקה", הגיבו במשרד החוץ, לאחר התקרית המביכה בה הוצאה הבכירה הישראלית מכנס באפריקה (חדשות בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הבכירה מתבקשת לצאת (צילומסך)

פסגת האיחוד האפריקני שמתקיימת בבירת אתיופיה: סמנכ"לית אפריקה במשרד החוץ סולקה מהפסגה - יחד עם כל חברי המשלחת הישראלית שהגיעו לכינוס.

סמנכ"לית אפריקה במשרד החוץ, שרון בר-לי, סולקה מהפסגה שנערכה בשבת - כבר בטקס הפתיחה של האירוע, כאשר המאבטחים דרשו ממנה לצאת.

באתר הלבנוני "אל-מיאדין", המזוהה עם ארגון הטרור - חיזבאללה, הסבירו כי ההחלטה לסלק את חברי המשלחת מהכנס התקבלה לאור לחץ שהפעילו אלג'יריה ודרום אפריקה על חברות האיחוד.

ממשרד החוץ נמסר בתגובה: "משרד החוץ רואה בחומרה את התקרית בה הוצאה הנציגה הישראלית מדיון ארגון האיחוד האפריקאי. הממונה בשגרירות דרום אפריקה בישראל יזומן השבוע לשיחת נזיפה עם מנכ״ל משרד החוץ, רונן לוי (מעוז). לניסיון לבטל את מעמד המשקיפה של ישראל אין כל בסיס בחוקי הארגון. בסבב שיחות שקיימו היום נציגי ישראל עם המדינית החברות בארגון האיחוד האפריקאי יש רוב ברור התומך במעמד המשקיפה של ישראל בארגון. משרד החוץ רואה בחומרה את התקרית בה הוצאה הנציגה הישראלית מדיון ארגון האיחוד האפריקאי".

הממונה בשגרירות דרום אפריקה בישראל יזומן השבוע לשיחת נזיפה עם מנכ״ל משרד החוץ, רונן לוי (מעוז). לניסיון לבטל את מעמד המשקיפה של ישראל אין כל בסיס בחוקי הארגון. בסבב שיחות שקיימו היום נציגי ישראל עם המדינית החברות בארגון האיחוד האפריקאי יש רוב ברור התומך במעמד המשקיפה של ישראל בארגון.
22:57
החדשות החמות הקבוצה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר