הפרקליטות: "ביקורת מפורכת"

המחבל מהפגוע בעיר דוד לא ירצה מאסר; בן גביר תקף

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר תקף את העובדה שהמחבל מעיר דוד לא ירצה עונש מאסר בגלל גילו ואמר: "ככה לא בונים הרתעה" (חדשות משפט)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ציצית הפצוע בזירת הפיגוע. הצעיר עדיין מאושפז (צילום: דוברות המשטרה)

מקומם: המחבל מעיר דוד לא צפוי לשאת בעונש מאסר, זאת בשל גילו הצעיר. המחבל ביצע את הפיגוע בשבת בבוקר לפני מספר שבועות, שעות אחרי הטבח הנורא בשכונת נווה יעקב.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר תקף ואמר כי "בית המשפט ששחרר את המחבל המתועב שירה ופצע קשה ביהודי בעיר דוד מהכלא למעון שיקומי סגור והפרקליטות עשו טעות חמורה.

לא ייתכן שמחבל שיצא לרצוח יהודים ותוכניתו הזדונית נכשלה, יקבל שיקום עם טיולים, שיעורי השכלה ועוד שלל דברים. ניתן היה לשלוח אותו למעון סגור עם אגף סגור (גילעם)".

עוד אמר: "ככה לא בונים הרתעה, ככה מחלישים את ישראל ופוגעים במשילות שלנו. מחבלים צריכים למות והבוקר הגשנו את הצעת חוק עונש מוות למחבלים כדי להילחם בטרור".

בפרקליטות לא נשארו חייבים והגיבו: "בעקבות הפרסום על כך שביה״מ הורה להעביר למעון סגור, קטין כבן 13 המואשם, בין היתר, במעשי טרור של ניסיון רצח, נבקש להבהיר כי על פי החוק במדינת ישראל לא ניתן להחזיק קטין מתחת לגיל 14 במעצר מאחורי סורג ובריח לאחר הגשת כתב אישום, משכך הביקורת בעניין זה על הפרקליטות מופרכת."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר