כתב אישום

הסתיר את הסכין - ודקר יהודי שבירר את הדרך לכותל

צעיר בעל חזות יהודית ניגש אל המחבל וניסה לברר עמו את הדרך לכותל המערבי, השניים החלו לצעוד יחד וכעבור זמן קצר שלף הנאשם מכיסו את הסכין ודקר את הצעיר בגבו (משפט)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום (שישי) לבית המשפט המחוזי לנוער כתב אישום נגד קטין, תושב העיר כבן 14, וזאת לאחר שניסה לרצוח צעיר בעל חזות יהודית באזור העיר העתיקה לפני כשבוע.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שחר מלול, הנאשם החליט לבצע פיגוע טרור רצחני נגד יהודים וכדי להוציא לפועל את תכניתו הוא הצטייד בסכין, כרך סרט דביק סביב ידית האחיזה שלה והחביא אותה בביתו.

כחודש לאחר מכן הוא הגיע לאזור העיר העתיקה בירושלים על מנת לאתר הולכי רגל יהודים לשם ביצוע הפיגוע, והמתין ברחוב השלשלת כשהסכין מוסתרת בכיסו.

צעיר בעל חזות יהודית ניגש אליו וניסה לברר עמו את הדרך לכותל המערבי, השניים החלו לצעוד יחד וכעבור זמן קצר שלף הנאשם מכיסו את הסכין ודקר את הצעיר בגבו. אז נמלט הצעיר מהמקום והנאשם רדף אחריו כשהוא אוחז בסכין במטרה לדקור אותו בשנית אך הצעיר הצליח לחמוק ממנו.

לאחר מכן הנאשם השליך את הסכין בצד הרחוב והמשיך בדרכו להר הבית כדי להתפלל ולחמוק מכוחות הביטחון. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נפצע הצעיר ופונה לטיפול בבית החולים.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה טרור של ניסיון רצח והחזקת אגרופן או סכין שלא כדין. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר