ריאיון באולפן | צפו

השר עמיחי אליהו: "לא הגענו לממשלה כדי להיות בלוויות"

גל הטרור הרצחני שגבה את חייהם של 13 אזרחים בתוך פחות מחודש; התגובה הישראלית; חוק עונש מוות למחבלים; הביקורת על מדיניות הממשלה; רפורמת המשפט והסירוב לנהל משא ומתן | השר עמיחי אליהו בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' • צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זאבי )

שר המורשת, עמיחי אליהו, מ'עוצמה יהודית' התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לגל הטרור הרצחני שגבה את חייהם של 13 אזרחים בתוך פחות מחודש ימים, הטענות נגד התנהלות הממשלה, רפורמת המשפט והסירוב לנהל משא ומתן עם מתנגדי הרפורמה. צפו בריאיון המלא.

תחילה התייחס השר אליהו לפיגוע הרצחני בחווארה: "להגיד לך את האמת? כואב לי הלב, לב שבור. לא הגענו לממשלה הזו כדי להיות בלוויות ולנחם משפחות, הגענו לעשות שינוי משמעותי. הציבור צודק, אני שמח שהציבור דורש מאיתנו, אני חושב שהשינוי הזה יבוא. שנים הכלנו את הטרור, שנים שאפשרנו להם להתעצם, העלמנו עין. עכשיו ממשלת ישראל באה ואומרת ימין על מלא".

"אנחנו טענו לא להכיל את הטרור, ממשלות הימין הכילו אותם. אנחנו מגיבים בנחרצות. אנחנו היום, במזרח ירושלים, פועלים ביד קשה, המבצע של בן גביר במזרח ירושלים הוא מבצע שמונע מהטרור לצמוח", טען השר אליהו.

לדבריו: "אנחנו לא מושלמים, דופקים על השולחן, לפעמים גם שולחנות נשברים. חובתנו להוכיח שאנחנו פועלים אחרת ממשלות אחרות".

השר עמיחי אליהו בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר'

אנחנו עוברים לדבר על הרפורמה המשפטית וההפגנות ההמוניות ברחובות ישראל: "אנחנו רואים את המפגינים, רואים את הכאב שלהם, לא מתעלמים. אסור לנו לעשות פשרה. יש פה חולה והחולה הזה צריך ניתוח, אם נתעלם מהמצב הרפואי של מדינת ישראל - נמצא את עצמנו בקרע שלא נוכל להתגבר עליו".

השר אליהו מסביר את אמירת נתניהו בישיבת הממשלה על 'האגרוף' למפגינים: "שאף אחד לא מגיב, אף אחד לא מייצר הסברה נגדית. אגרוף זה לדעת לתפוס את השקר ולפתוח אותו לציבור. השקר נמצא בזה שמדברים על דמוקרטיה בזמן שבית המשפט העליון הוא סניף של מרצ".

"אין קרקע לניהול משא ומתן כשהם פוגעים בכלכלה של מדינת ישראל, כשהם גוררים טנקים מאתרים להנצחת לחללי צה"ל, יש פה צד שאיבד את הדעת. אתם רוצים לשרוף את המדינה? מול דבר כזה אני לא יודע לנהל משא ומתן", תקף השר אליהו את המתנגדים לרפורמת המשפט.

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר