"מוסרי והגיוני"

בעקבות הפיגוע: בן גביר הסביר לשוטרים; צריך עונש מוות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, נאם מוקדם יותר הערב בפני שוטרים, והסביר להם, כי "חוק עונש מוות למחבלים מוסרי, הגיוני וצריך לעבור" | צפו בדבריו המלאים (חדשות בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בן גביר נואם הערב בפני השוטרים (צילום: דוברות)

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר השתתף הערב (ראשון) בסיכום יום עיון של כלל גופי החירום, במסגרת שבוע "רעשה ארץ" לתרגול מצב חירום והסביר לשוטרים על החשיבות של חקיקת חוק עונש מוות למחבלים.

השר בן גביר פתח את דבריו באבל על האירוע הקשה היום בשומרון: "היום היינו עדים פעם נוספת לפיגוע רצחני שגבה את חייהם של קורבנות חפים מפשע - האחים הלל מנחם יניב ויגל יעקב יניב זכרונם לברכה. בראשית דברי, אני מבקש להשתתף בצער המשפחה ומבקש לחבק את אזרחי ישראל".

"אין יותר סמלי", הוסיף בן גביר, "שדווקא ביום כזה אישרה וועדת השרים את החוק שלנו, של עוצמה יהודית, עונש מוות למחבלים. לפי החוק הזה, אותם רוצחים לא יראו אור יום. החוק הזה הוא חוק נכון, מוסרי, ראוי ודרוש כדי להילחם בטרור".

"רצף האירועים" אמר השר בן גביר "ממחיש את החשיבות הגבוהה להמשך תרגול ומוכנות הכוחות לאירועי הפח"ע במתווים השונים. אני מקווה שהכלים שנרכוש בשבוע הנוכחי יסייעו בידינו להגיע ערוכים ונחושים יותר להתמודדות עם האתגרים העומדים לפתחנו- בדגש על שיפור המוכנות המבצעית, גיבוש תמונת מצב ויכולת מענה בטווח זמנים קצר, תוך הקפדה על השת"פ הבין ארגוני, וניצול היתרונות היחסיים של כל אחד מהגופים".

לסיום, התייחס השר לתוספת התקציב המשמעותית למשרד לביטחון לאומי: "המוכנות לא יכולה להיות מיטבית עם כח האדם החסר במשטרת ישראל. ביום חמישי האחרון הצליחה ממשלת ישראל להעביר תקציב חסר תקדים למשרד לביטחון לאומי- בשורה עצומה למשרד ולאזרחי ישראל כולם. התקציב, אותו שמתי כיעד, יאפשר לנו לממש את המדיניות שלי בתחומי המשילות, הביטחון האישי והחזרת השקט לרחובות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר