כך תנצחו תסכולים

יום נוראי? כך תצאו מזה ב-3 צעדים פשוטים

לכולנו יש ימים טובים יותר וטובים פחות, אולם אם ניקח את התסכולים מהעבודה אל תוך הבית - נכפיל את עוצמת התסכול ונפתח מעגל תסכול נוסף • כך תחזרו הביתה שלווים (משפחה)

ישראל גינצבורג | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

היה לכם יום נוראי. עבדתם קשה ממש והרגשתם שאף אחד לא מעריך את העבודה המדהימה שביצעתם. תוסיפו לזה מישהו שאמר לכם משפט קשה שלא הוסיפה לכם כבוד - והרי לכם מתכון ליום נוראי. אולם אם תביאו את מצב הרוח הנוראי הזה הביתה - כנראה שהיום הנורא הזה ימשיך ללוות אתכם, ואף יפגע ביחס אותו תעניקו לבני משפחתכם.

האם יש דרך לעצור את המעגל המעצבן הזה? כשהפלאפון שלנו 'עייף', אנחנו מבינים שאנחנו צריכים לחבר אותו לחשמל ולהטעין אותו, וגם לנו בני האדם יש את מקורות ההטענה שלנו.

הכירו 3 דרכים שיטעינו אתכם לפני שאתם חוזרים הביתה:

1. שינה: ששינה עוזרת לנו לשכוח מסיטואציות לא נעימות שעברו עלינו. הפסוק בתהילים אומר ש"בערב ילין בכי ולבוקר רינה", ואכן השינה מסייעת לנו 'למחוק' את הסיטואציה שבה שהינו ולפגוש סיטואציה נקייה. אם יש לכם יכולת להניח את הראש ברכב לפני שאתם מגיעים הביתה, יכול מאד להיות שתצליחו לשפר את מצב הרוח, ולא להגיע הביתה בצורה שתגרום לכם לייצר מעגל תסכולים נוסף.

2. אוכל: כל מי שעשה דיאטה מכיר את המושג 'אכילה רגשית', וזאת בשל העובדה שאוכל עשוי לסייע לנו לפצות את עצמנו במקרים של תסכול, ולגרום לנו להרגיש טוב יותר. אז כמובן שלא נמליץ לכם לדחוף לגוף אוכל לא בריא, משום שהתסכול שלכם רק ילך ויתעצם, תוך שכנראה תכעסו על עצמכם על כך שאתם הולכים ומשמינים.

אולם אם תקפצו לחנות לממכר מזון מהיר, תשבו באווירה רגועה מול הנוף ותקנו מיץ תפוזים בריא - תקבלו כוחות נוספים להמשיך את היום מבלי לגרור את התסכולים מהעבודה אל תוך הבית. בנוסף, תוכלו להכין לכם ארוחת פירות נחמדה שאותה תאכלו במקום שמשרה עליכם רוגע לפני שאתם מגיעים הביתה.

3. תקשורת חיובית: יש אנשים שגורמים לנו לתסכול, ויש אנשים שמשרים עלינו רוגע. נסו להבחין מי האנשים שמפרגנים לכם, קשובים לכם ומכילים אתכם, ונסו לשהות בחברתם בסוף היום. בנוסף לפעמים תוכלו לכתוב שיר או לתקשר עם העולם באמצעות כתיבה, שירה, או כל דבר אחר שאתם מרגישים ש'סופג' ממכם את מצב הרוח הירוד ומשרה עליכם אווירה שליווה ומקבלת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר