כך הוא תכנן את הפיגוע

אסף מודיעין: נעצר חשוד שתכנן לרצוח את השר איתמר בן גביר

המשטרה והשב"כ עצרו תושב מזרח ירושלים שתכנן - כך לפי החשד - לפגוע בשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, במהלך חודש הרמדאן | הוא תכנן לגנוב לוחית רישוי משטרתית ובאמצעותה להתקרב לשיירה של השר | בחקירתו הודה כי התכוון לפגוע בשר (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
השר איתמר בן גביר (צילום: Arie Leib Abrams/flash90)

חוקרי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים וחוקרי השב"כ, עצרו תושב מזרח ירושלים שתכנן - כך לפי החשד - לפגוע בשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, במהלך חודש הרמדאן - כך דיווח אלי סניור ב'חדשות 13'.

לפי הדיווח, החשוד עצור מזה מספר שבועות והחקירה בעניינו נמצאת תחת איפול.

המשטרה חושדת כי החשוד שנעצר אסף מודיעין על השר ותנועתו ותכנן לגנוב לוחית רישוי משטרתית כדי שבאמצעותה יוכל להתקרב לשיירה של השר.

מהחקירה עולה כי החשוד נפגש עם גורמי טרור השוהים במדינה סמוכה, מהם קיבל מהם שיסייעו לו לביצוע הפיגוע, אותו תכנן לבצע באזור הר הבית.

עוד דיווח אלי סניור כי בחקירתו במשטרה הודה החשוד כי תכנן לרצוח את השר בן גביר, ולאחר מכן לבצע פיגוע נוסף, שבמהלכו יחטוף גופה על מנת לנהל משא ומתן.

בשבוע הבא, הפרקליטות צפויה להגיש נגדו כתב אישום בגין מגע עם סוכן זר ופעילות טרור.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "מודה לאנשי כוחות הביטחון והשוטרים שמגינים עלי ושומרים על חיי. לא ארתע מניסיונות לפגוע בי ואמשיך לחתור לקיום מדיניות ביטחון ימנית וחזקה, לנצח את הטרור ולהחזיר את הביטחון והמשילות לרחובות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר