המלחמה בתאונות

אורי מקלב: "ילדים חרדים נפגעים יותר. כך אטפל בזה"

סגן השר אורי מקלב הסביר היום במליאת הכנסת על איך הוא מתכוון להילחם בתאונות הדרכים בציבור החרדי והבטיח שיש לו תוכנית סדורה, לדבריו: "בציבור החרדי יש פחות תאונות, אך הילדים נפגעים" | צפו (חדשות תחבורה)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אורי מקלב על תאונות דרכים, היום בכנסת (צילום: ערוץ כנסת)

סגן השר לפיתוח חרדי, התחייב היום (רביעי) במליאת הכנסת, כי הוא יקדם תוכניות ייחודיות ומותאמות לציבור החרדי - במלחמה בתאונות הדרכים.

בנאום שנשא מקלב מעל דוכן המליאה בכנסת, הוא אמר כי "בשבוע האחרון - עלייה של שני אחוזים בשיעור ההרוגים בתאונות הדרכים, בציבור החרדי פחות תאונות, אך למרבה הצער והכאב ילדים נפגעים יותר".

לדברי מקלב: "אנחנו עדים בכל שבוע לתאונות הדרכים. רק בשבוע האחרון ישנה עלייה של שני אחוזים בשיעור ההרוגים מתחילת השנה, ביחס לשנה שעברה. התאונות בשבוע האחרון אינן התרחשו בכבישים מסוכנים".

מקלב הביא דוגמאות: "בכביש 65 צוותים מיוחדים של המשרד מטפלים במוקדי הסיכון, לצערנו לתאונות יש מספר גורמים, בהם הגורם האנושי, תנאי הדרך ומזג האוויר, והתשתיות במקום. משרד התחבורה מקדם את התוכנית הלאומית למניעת תאונות דרכים בטיפול בתשתיות, באכיפה, תחנות רענון, טכנולוגיות חדשות ובחינוך והסברה".

"אנחנו רואים דפוסים שונים של פגיעות באוכלוסיות השונות ולכן נצרכת תוכנית ייעודית לכל אוכלוסייה ואוכלוסייה בפני עצמה. כך למשל בציבור החרדי ישנן פחות תאונות, אך ילדים נפגעים יותר ולכן יש למקד את מרכז המשאבים בחינוך והסברה לילדים בגיל הצעיר. מנגד בחברה הערבית ישנם כבישים ראשיים שעובדים בתוך הערים ויש לפעול לתשתיות סלחניות יותר בכבשים הללו, שיביאו לצמצום הפגיעה בתאונות הדרכים. הנושא התקציבי הוא משמעותי ככל שיש תקציב ניתן לפעול יותר". סיכם סגן השר לפיתוח חרדי במשרד ראש הממשלה וסגן שרת התחבורה אורי מקלב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר