דרמת המצור

שרה נתניהו משחזרת: "אמרתי לעצמי, הם יהרגו אותי"

אחר המצור שהופעל עליה בתל אביב, שרה נתניהו משחזרת את רגעי האימה ותוקפת את סגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן: "הוא בעצם קרא לרצח" (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

רעיית ראש הממשלה, הגב' שרה נתניהו, שחזרה הערב את אירוע המצור שהופעל נגדה אמש, בכיכר המדינה בתל אביב במסגרת יום השיבוש של האופוזיציה והשמאל בהפגנתם נגד הרפורמה המשפטית שמקדמת הממשלה.

"הרגשתי לא קל, מאוד קשה", סיפרה נתניהו בראיון לערוץ 14 הערב (חמישי). "האמת היא שהיו רגעים שבהם חשבתי על הדלת זכוכית הזו - דלת זכוכית קטנה וחלון, זה כל מה שעמד ביני ובין האלפים שצרו על המספרה - ואמרתי לעצמי: אם הם יפרצו אותה, הם יהרגו אותי".

היא הוסיפה: "אלו היו מאות, ולאחר מכן אלפים, עם המון אלימות. אני שמעתי בקולות, בצעקות, בהתלהמות, סוג של טירוף, טרלול. זה היה ממש עליהום. קריאות קשות".

נתניהו גם תקפה את חבר הכנסת יאיר גולן. "אחרי זה אמרו לי שאדם שהיה סגן רמטכ"ל, יאיר גולן, היה שם, ובעצם אמר שצריך 'לגמור את המשימה'. ומה זה לגמור את המשימה? הוא בעצם קרא לרצח שלי. זה דבר הזוי, דבר מסוכן".

היא חתמה: "וזה הלך בהדרגה בכל השבועות והחודשים האחרונים, המון קריאות לרצח, של בעלי ראש הממשלה, ושלי ושל הילדים. לפגוע בנו, המון אלימות מילולית וקריאות לרצח. דברים שלא זכו למענה".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר