מרגש: תלמידי הישיבה שרים 'כד יתבין' לזכר חברם שנרצחתלמידי ישיבת גבעת אולגה בביצוע מרגש לשיר "כד יתבין" המוקדש לעילוי נשמת תלמיד הישיבה יגל יעקב ואחיו הלל מנחם הי"ד. עיבוד: אלעד דויטש (סינגלים וקליפים)יטיאיר טוקרכיכר השבת | י"ג באדר | 06.03.235תגובות10100:00/5:05הלל מנחם יניביגל יעקב יניבאלעד דויטשהאם הכתבה עניינה אותך?כן (100%)לא (0%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:ר' איצי אקרמן בסינגל חדש: "אתה מיוחד"יאיר טוקר|10.06.26מיטב הכישרונות של קנדה מצטרפים למחרוזת "קנדאנס"יאיר טוקר|10.06.26יוסף חיים בסינגל חדש: "טאטע תציל"יאיר טוקר|10.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובה5צמרמרות. איזה עם נפלא, איזה ישיבה נפלאה, שמתעלים כל צרה וכאב לדביקות בקב"ה ומבטיחים להוסיף אור - קודם כל בתוככם ובתורה הקדושה.אימוגים לתגובהאבישי06.03.23 דיווחתגובה4להפציר לפני אבינו שבשמים שישלח לנו כבר את משיח צדקנו בחסד וברחמים אימוגים לתגובהמתאווה לתפילותינו06.03.23 דיווחתגובה3אני בוכה!אימוגים לתגובהאזור ירושלים והסביבה06.03.23 דיווחתגובה2מרגש מאוד אימוגים לתגובהחדרתי08.03.23 דיווחתגובה1חזק, מעורר את הלב, אשריכם תלמיד חכמים שדברי תורה חביבים עליכםאימוגים לתגובהירושלים11.03.23 דיווחתגובהאולי גם יעניין אותך:חיים סובר משיק את הסינגל החדש: “100 נפילות”יאיר טוקר|09.06.26עופר הלוי בסינגל חדש ומחזק: “בוא ניקח אוויר”יאיר טוקר|09.06.26יהודה מנהיים משיק מחרוזת קצבית לוהטת: "יודעל'ס Vibe" יאיר טוקר|08.06.26
0 תגובות