הועבר לתפקיד מטה

לאחר הביקורת של בן גביר: מפקד מחוז תל אביב הודח

עמיחי אשד, מי שהיה מפקד מחוז תל אביב הודח מתפקידו ויועבר לאגף ההדרכה, לאחר הביקורת החריפה של השר בן גביר על התנהלותו הרכה מול הפגנות השמאל (חדשות בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
עמיחי אשד באחת ההפגנות (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

מי שהיה מפקד מחוז תל אביב במשטרה, ניצב עמיחי אשד, הודח מתפקידו ויעובר לתפקיד ראש אגף ההדרכה. כך על פי הודעה משותפת למשרד לביטחון לאומי ומשטרת ישראל.

על פי נוסח ההודעה, השר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר קיבל את המלצתו של מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי על סבב ראשון של מינויים, מתוך שורת סבבים שיתקיימו בתקופה הקרובה.

מלבד אשד, לתפקיד סגן המפקח הכללי ימונה ניצב אבשלום פלד ולתפקיד ר' אטו"ב תמונה תנ"צ לימור נח ותקודם לדרגת ניצב.

על פי הדיווחים, הנסיבות להדחה הן אי שביעות רצונו של השר בן גביר מהתנהלות המשטרה בהפגנות בתל אביב והעובדה שהמשטרה איפשרה למפגיני השמאל לחסום כבישים במשך שעות ארוכות ללא שפעלה מולם כפי שהיא פועלת במקומות אחרים בהם יש חסימת כבישים.

לשכת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מסרה: "לשאלת עיתונאים, מדובר בסבב מינויים מתוכנן מראש ולא מדובר בהדחה".

בעמוד הטוויטר של יש עתיד הגיבו להחלטה "בזיון! אם ליצן הטיקטוק החלש שעסוק בפוליטיזציה במשטרה ושעושה כל טעות אפשרית להחלשת מערכת אכיפת החוק, חושב שהמעשים שלו יחלישו את ההפגנות רק כי אין מספיק דם - הוא טועה ובענק. אנחנו נמשיך לצאת לרחובות ולמחות נגדו ונגד הממשלה הכושלת שדוהרת לדיקטטורה חשוכה".

גם יאיר לפיד הגיב: "לא היתה חרפה כזו בתולדות המדינה, ליצן הטיקטוק מדיח קצין מצטיין במשטרה בגלל שאין מספיק דם ואלימות ברחובות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר