הנס הגדול נחשף

במשטרה מסבירים: כך נמנע הפיגוע בביתר; השב"כ במרדף אחר המחבל

במשטרה סיימו את החקירה הראשונית של האירוע הלילה בעיר החרדית, ומסבירים כי רק בשל תקלה שהתרחשה בס"ד במטען, הוא לא התפוצץ בתוך האוטובוס כפי מזימת המחבל | אחרי סיום הסריקות הלילה ברחבי העיר, השב"כ פתח במצוד, כשהוא מתמקד במישור המודיעיני, בניסיון למצוא את המחבל (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מצלמת אבטחה)

הנס הגדול בעיר החרדית: במשטרה מסבירים היום (שישי) כי אחרי חקירה ראשונית של האירוע שהתרחש הלילה בביתר עילית, כי בס"ד, נמנע אסון גדול.

מתברר כי המחבל הניח את המטען בתוך האוטובוס, מתוך מטרה לפוצץ אותו על יושביו, ובכך לגרום לנפגעים רבים רח"ל, ולהחזיר אותנו לימי האוטובוסים המתפוצצים הזכורים מתקופת האינתיפאדה.

המחבל הניח את התיק על אחד המושבים באוטובוס, וירד ממנו - מתוך מטרה להפעיל אותו מרחוק, בלי להיפגע בעצמו.

בנס, תקלה לא מובנת, גרמה לכך שהמטען לא התפוצץ. הנוסעים הבחינו בעשן היוצא מתוך התיק, ומיהרו להזעיק את כוחות הביטחון.

חבלנים של המשטרה פוצצו את התיק ובו המטען באופן מבוקר, ובמקביל פתחו בסריקות נרחבות אחרי המחבל, שנקלט במצלמות האבטחה של האוטובוס בו נסע.

במהלך הלילה, כוחות גדולים של צה"ל והמשטרה ערכו סריקות נרחבות, ובמקביל ניסו לאתר את צעדיו של המחבל הנמלט באמצעות מצלמות האבטחה.

המחבל לא נתפס נכון לשעה זו, אך בתום הסריקות הוחלט כי ניתן לחזור לשגרה, והתושבים שהסתגרו שעות ארוכות בבתיהם, הורשו לצאת החוצה.

כעת, המצוד אחר המחבל נמשך, אך לא באמצעות סריקות בשטח אלא על ידי מאמץ מודיעיני של השב"כ, שירות הביטחון הכללי, הפועל בדרכיו להגיע אל המחבל הנמלט.

(צילום: דובר צה"ל)

בתוך כך, ל'כיכר השבת' נודע כי לאחר הערכת מצב שהתקיימה הבוקר בחמ"ל המשותף יחד עם מח"ט עציון ובכירי עיריית ביתר עילית, סוכם על חזרה לשגרה למעט כניסת פועלים, לצד המשך פעילות מוגברת של כוחות הביטחון בעיר, זאת על מנת לשלול כל איום ולשמור על בטחון התושבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר