צוקרברג הודיע

גל פיטורין ענק שני בפייסבוק: כעשרת אלפים עובדים - פוטרו

מה קורה בענקית הטכנולוגיה? מנכ"ל חברת פייסבוק הודיע כי כ-10 אלף מעובדי החברה יפוטרו, כארבעה חודשים בלבד אחרי הגל הקודם (טכנולוגי)

בני סולומון | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

המשבר בענף ההייטק נמשך: מנכ"ל חברת 'מטא' המחזיקה ב'פייסבוק', 'וטסאפ' וחברות טכנולוגיה נוספות, הודיע היום (שלישי) על פיטורין של כ-10 אלף עובדים. זאת כארבעה חודשים בלבד אחרי גל הפיטורין הקודם.

במכתב ששיגר לעובדים כתב מארק צוקרברג, מנכ"ל החברה, כי עובדי החברה יצומצמו. בנוסף הבהיר כי כחמשת אלפים המשרות הפנויות שטרם מולאו בחברה לא יאויישו.

כזכור, לפני כארבעה חודשים פיטרה החברה כ-13% מעובדיה, בהם כאלף עובדים בארץ. במכתב שפרסם לעובדים בזמנו בגל הקודם כתב צוקרברג: "היום אני משתף כמה מהשינויים הקשים ביותר שעשינו בהיסטוריה של מטא". עוד כתב: "החלטתי לצמצם את גודל הצוות שלנו בכ-13% ולתת ליותר מ-11,000 מהעובדים המוכשרים שלנו ללכת.

"אנחנו גם נוקטים במספר צעדים נוספים כדי להפוך לחברה מצומצמת ויעילה יותר על ידי קיצוץ בהוצאות לפי שיקול דעת והארכת הקפאת הגיוס שלנו עד לרבעון הראשון. אני רוצה לקחת אחריות על ההחלטות האלה ועל איך שהגענו לכאן. אני יודע שזה קשה לכולם, ואני מצטער במיוחד למי שנפגע".

עוד כתב צוקרברג: "אין דרך טובה לעשות פיטורים, אך אנו מקווים לספק את כל המידע הרלוונטי אליכם בהקדם האפשרי ולאחר מכן נעשה כל שביכולתנו כדי לתמוך בכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר