עוזרת השר משחזרת:

"מפגין השליך אותי בכוח לרצפה וצעק עלי שאני בוגדת"

ההפגנה הסוערת מחוץ לכנס שקיים השר ניר ברקת בכפר סבא: בזמן שהשר חולץ לרכבו מהמפגינים, העוזרת שלו הוטחה לקרקע, ופונתה לבית החולים. היא משחזרת את שאירע (חדשות)

במהלך המחאה האלימה של מתנגדי הרפורמה המשפטית, שפוצצו כנס פוליטי של השר ניר ברקת, הוטחה העוזרת שלו על הרצפה והיא נזקקה לטיפול רפואי בבית החולים.

העוזרת, מיטב חסון, שחזרה היום את שאירע בשיחה עם דפנה ליאל בחדשות 12: "יצאתי עם השר לכיוון הרכב, כשמאות מפגינים מקיפים את הבניין".

"הם ניסו לדחוף אותנו והתנפלו עלינו. נהגו באלימות. אחד המפגינים אחז בזרוע שלי בחוזקה, השליך אותי בכח לרצפה וצעק עלי שאני בוגדת. התפניתי למיון עם מכות יבשות. שיפגינו כמה שהם רוצים, אבל בלי אלימות".

ניר ברקת אמר כי "אלימות היא הסכנה הגדולה ביותר לדמוקרטיה. אני קורא לראשי האופוזיציה לגלות אחריות ולא לתת לגיטימציה לשום סוג של אלימות. זה עלול להיגמר בשפיכות דמים".

בלשכתו של ברקת דיווחו אתמול כי "במהלך הפגנה מחוץ לכנס של שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת בכפר סבא, הושלכה אבן על ידי המפגינים לעבר האולם בו נאם השר ברקת והיה מלא בעשרות בני אדם".

"האבן שברה את החלון ובמזל רב לא פגעה בנוכחים. המפגינים ניסו לחסום בכוח את דרכו של השר ברקת ונהדפו על ידי המאבטחים והמשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר