השבוע ה-11 למחאות

במשטרה נערכים לאפשרות של חסימת איילון • אדם עוכב אחרי שדרס מפגין

המחאות נגד השינויים במערכת המשפט חוזרות גם הערב במקומות שונים ברחבי הארץ • בן 24 נעצר אחרי שנכנס בין מפגינים עם אופנוע • ביצים הושלכו על מוחים • מוקדם יותר: פעילי ליכוד פיזרו הפגנה באור עקיבא (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
המחאה הערב בתל אביב (צילום: גיל יערי, פלאש 90)

המחאות נגד השינויים במערכת המשפט: המשטרה עיכבה הערב (מוצ"ש) שניים בחשד שתקפו מפגינים שיוצאים למחות זה השבוע ה-11.

בגבעתיים, בן 24 עצר אחרי שעל פי החשד נכנס עם אופנוע בין המפגינים, ובהרצליה נעצר בן 57 אחרי שעלה עם רכבו על רגל של מפגין בעיר.

מוקדם יותר היום, פעליי ליכוד הגיעו למחות נגד המוחים באור עקיבא ופיזרו את המוחים, כשלטענת המארגנים כמה מן המוחים נזקקו לחילוץ על ידי המשטרה.

בתוך כך, במשטרה נערכים לאפשרות שהמוחים ינסו לחסום שוב את נתיבי איילון ונערכם בכוחות גדולים סמוך ליציאות לכביש.

בינתיים, בהפגנה בתל אביב נאם בין היתר נגיד בנק ישראל לשעבר יעקב פרנקל שאמר: "ידידינו מופתעים ותוהים, איך מדינה שהייתה מושא להערצה וקנאה לכולם, הורסת את המפעל הציוני מבפנים וכל זאת תוך פחות משלושה חודשים".

בצל הדיווחים על כוונה של הממשלה להציג רפורמה מרוככת, יושב ראש האופוזיציה לפיד טען בנאומו במחאה: "הם לא רוצים הידברות והם לא רוצים פשרה.

הם רוצים לרוץ קדימה עם החקיקה ולהפוך את ישראל למדינה לא דמוקרטית. יש להם רק בעיה אחת, לא עלה בדעתם שזה יגיע לכאן לאשדוד, לבאר שבע, להרי גוש עציון, לרחובות ירושלים. הם חשבו שהם יתישו אותנו,ידרסו אותנו בלי הנד עפעף, אבל אז קרה הדבר ההפוך."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר