"המצאה"

סמוטריץ' תקף בכנס בצרפת: "אין כזה דבר עם פלסטיני"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' נאם הלילה בפני כנס בבירת צרפת, שם תקף וטען כי "אין דבר כזה עם פלסטיני" וכי מדובר ב"המצאה בת 100 שנים" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', טען בנאום הלילה (שני) בפני כנס יהודי בפריז כי "העם הפלסטיני הוא המצאה בת פחות מ-100 שנים".

עוד טען סמוטריץ' כי "סבא שלי, שהיה דור 13 בירושלים, הוא הפלסטיני האמיתי. סבתא שלי, שנולדה במטולה לפני יותר מ-100 שנה למשפחת חלוצים, היא פלסטינית".

"צריך לומר את האמת של ז'אק בכל הכוח ובלי להתבלבל, הוא אמר שאין דבר כזה פלסטינים - כי אין דבר כזה עם פלסטיני".

עוד אמר: "צריך לומר את האמת בלי להוריד את הראש בפני שקרים ועיוותים של ההיסטוריה, ובלי להיכנע לצביעות של ה-BDS והארגונים הפרו-פלסטיניים".

בהמשך נאומו התייחס יו"ר לכללי המשפט הבין לאומי ואמר כי "לכללים יש חמישה מאפיינים שמגדירים עם - היסטוריה, תרבות, שפה, מטבע והנהגה היסטורית. מי היה המלך הפלסטיני הראשון? איזו שפה יש לפלסטינים? האם אי פעם היה מטבע פלסטיני? יש היסטוריה או תרבות פלסטינית? אין. יש ערבים שנמצאים במזרח התיכון והגיעו לארץ ישראל במקביל לעלייה היהודית וראשית ימיה של הציונות.

אחרי 2,000 שנות גלות עם ישראל חוזר הביתה, ויש ערבים מסביב שלא אוהבים את זה. אז מה עושים? ממציאים עם פיקטיבי וטוענים לזכויות פיקטיביות בארץ ישראל רק כדי להילחם בתנועה הציונית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר