יומיים לפני הבחירות המקומיות

בברכת מרן: תמיכה רבנית מקיר לקיר בחגי חיות

הראשל"צ בברכה חמה למועמד המוביל לראשות מועצת גבעת זאב: "כל אשר יפנה ישכיל ויצליח" • יומיים לפני הבחירות המקומיות (בחירות)

הראשל"צ מצטרף בכך לתמיכתה החד משמעית של מועצת חכמי התורה של ש"ס (צילום: יח"צ)

יומיים לפני הבחירות המקומיות, המועמד המוביל לראשות מועצת גבעת זאב, עו"ד חגי חיות, מקבל תמיכה נדירה וברכה חמה ממרן הראשון לציון, עטרת ראשנו הגאון הגדול רבי יצחק יוסף.

"חזק וברוך! כל אשר יפנה ישכיל ויצליח בעזרתו יתברך, ימשיך עוד לעשות כהנה וכהנה להגדיל תורה ולהאדירה, חזק ואמץ. זכות התורה שלכם יגן עליכם אלף המגן. שתזכה להגדיל תורה ולהאדירה", במילים אלו בירך מרן הראשל"צ את חיות והעתיר עליו גם ברכות אישיות, בעידוד ובחיזוק מיוחד.
הרב יוסף אף הביע תרעומת כשהפיצו שמועות כביכול דעתו שונה, מדעת מועצת החכמים. ודבריו הברורים, שמים קץ לשמועות השקריות.

הראשל"צ מצטרף בכך לתמיכתה החד משמעית של מועצת חכמי התורה של ש"ס, שיצאה במכתב חריג בתמיכה נחרצת במועמדותו, ואשר אליה הצטרפו כל רבני הקהילות בגבעת זאב בחתימותיהם ובברכתם ותמיכתם האישית.

כזכור, כבר לפני שבוע נחתמו הסכמי תמיכה בין חיות ובין מפלגות ש"ס, הליכוד ואגודת ישראל בגבעת זאב. חיות גם קיבל את ברכתם האישית של גדולי ישראל ובהם מרן האדמו"ר מבעלזא, נכדו של סדנא באבא סאלי המקובל הצדיק רבי שלמה בוסו ועוד רבים. כעת, כאמור, מצטרף לברכה גם מרן הראשל"צ, שרבים מתושבי גבעת זאב נמנים על תלמידיו ושומעי לקחו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר