בין הזמנים: כך תארגנו חופשה כשרה בארץ

חופשה? בארץ? ב"בין הזמנים"? לכל המשפחה? במחיר שפוי? נשמע כמו חלום. אך זה אפשרי

רוני כצמן | כיכר השבת |
למצוא דילים לתקופה הזו זו אולי לא בעיה גדולה למשפחה חילונית ממוצעת עם זוג הורים וילד אחד או שניים, אבל למשפחה חרדית שרוצה למצוא מחיר טוב למלון לכל המשפחה, אבל כמובן לא להתפשר על קלה כחמורה, זה עלול להיות מאתגר יותר.

חופשה משותפת משתלמת יותר

הטיפ הראשון שיש לנו עבורכם הוא - נסו להתאגד. אם תחליטו בשיתוף עוד כמה משפחות ביחד על יעד נופש המתאים לכולכם, תוכלו להתקשר עם אחד המלונות או אתרי הנופש במקום, ולסגור את האתר כולו עבורכם.

כך תוכלו לתפוס שתי ציפורים במכה אחת - גם לוודא שלא יהיו אורחים נוספים שאולי לא יכירו את אורחות חייכם, וגם לקבל מחיר מיוחד, כי בעצם אתם עושים עבור אנשי השיווק והמכירות של אתר הנופש את העבודה, ובתקופה שבה תשהו שם הם לא יצטרכו לשווק את המקום לאורחים נוספים.

אם תשכרו מלון שלם תוכלו גם לדרוש שסוג הכשרות בארוחות שיוגשו יהיה על פי בחירתכם - למלון זה עדיין ישתלם, ואתם תוכלו לבלות את החופשה בראש שקט.

יגעת ומצאת תאמין

אחת הדרכים למצוא אתר נופש כזה היא לחפש באתרים הרבים באינטרנט המציעים קופונים, הנחות והטבות למלונות בארץ (למשל כאן). אם אתם וכמה משפחות נוספות תרכשו את כל החדרים המוצעים עבור קופון מסוים, תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים מחיר מוזל.

יתרון נוסף של אתרים כאלה הוא האפשרות לפרוס את התשלום לתשלומים, כך שלא תצטרכו להיפרד מסכומי כסף גדולים בבת אחת. בדרך כלל תינתן לכם האפשרות ל-5, 10 או אפילו 12 תשלומים, ובעצם תשלמו לאורך כל השנה סכומים קטנים עבור החופשה השנתית - עד לחופשה השנתית הבאה.

חופשה לציבור החרדי

עבור הציבור החרדי יש יתרון נוסף בחופשה דווקא בעונת הקיץ, על פני הציבור החילוני. עבור החילונים היעדים האטרקטיביים ביותר הם לחוף הים, ולא משנה ליד איזה חוף וליד איזה ים.

מחירי הדילים לחופשות באילת או בטבריה יהיו הגבוהים ביותר בעונה זו של השנה, אך מכיוון שממילא מדובר בחופים שבהם הרחצה היא מעורבת, הם כמעט ואינם רלוונטיים כיעדי חופשה לציבור החרדי.

חופשות במלונות נטולי חוף ים, כמו ירושלים, הגליל או הגולן, כנראה שיהיו פחות אטרקטיביות למרבית הנופשים בישראל, ולכן הסיכוי למצוא אליהם דילים טובים יותר - גדול יותר.

ארוחות כשרות בחופשה

טיפ נוסף שיכול להקל עליכם במציאת דיל לחופשה הוא סוג האירוח. בתי מלון רבים מציעים רק לינה וארוחת בוקר, וגובים על כל כוס נס קפה או שלגון קרח לילדים סכומי כסף גבוהים.

אם אתם מתכוונים לבלות את כל החופשה במקום אחד, ולא מתכוונים לצאת לטיולים או מסלולים, חפשו מלונות שמציעים מסלול אירוח של "הכל כלול" (כמובן, על פי הכשרות המתאימה לכם ולמשפחתכם).

במלונות האלה הילדים יוכלו לאכול מתי שירצו וכמה שירצו, מבלי שתיאלצו לבדוק בכל פעם מחדש את תעודת הכשרות, ומבלי לשלוף שוב ושוב את הארנק.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית