טיול בנות: מגיע לך לצאת לחופשה עם חברות

מגיע לך לקחת חופשה, גם מהבעל והילדים, ולצאת להתפנק רק עם חברות. נשים ונשים

רוני כצמן | כיכר השבת |
הקיץ עדיין בעיצומו, ומלבד החום, גם הילדים סיימו את הקיטנות, רובם נמצאים בבית ונוסף על כך- קיץ לא פשוט עבר ועדיין עובר על כוחותינו- תרתי משמע. את עסוקה בעבודה, ובבית מדלגת בין הסירים להררי הכביסות ולילדים אשר כמובן רוצים ולא מוותרים על תשומת ליבך.

זה בדיוק הזמן לחשוב על חופשה נטולת כל משפחה. מתי יצאת לחופשה המבוססת כולה על טהרת הנשיות? חופשה עם חברות במלון אשר בו מוקדש חלק מן הזמן בבריכה ובספא באופן בלעדי לנשים? מלון בו כאשר תביטי החוצה כל שתראי הוא מים, שמים והרים? זה בדיוק הזמן לבלות במקום שכמעט נמנה עם שבעת פלאי עולם- ים המלח.

טיפול בריאות ויופי מרוכז

חשבי על החופשה בים המלח כעל טיפול בריאות ויופי מרוכז. ים המלח ידוע בסגולות הבריאותיות שלו. כבר בתקופות עתיקות ציינו חכמים את תכונותיו הרפואיות וגם את העובדה שניתן לצוף בו.

גרגרי הבוץ הטבעי המופק ממי ים המלח מכיל מינרלים החיוניים לפעילות מערכות הגוף השונות, כולל העטיפה העמידה ביותר הקיימת- עורנו. הגופרית מחטאת את העור מזיהומים ומקלה על דלקות עור.

למגנזיום תפקיד חשוב בכניסתו של הסידן אל העצמות ובכך בהפחתת הסיכויים ללקות באוסטאופורוזיס. הנתרן פותח את נקבוביות העור ומאפשר לכל המינרלים להספג בעור ביתר קלות. אלו רק מספר דוגמאות המדגישות כמה בריאות תספגי במהלך החופשה.

כאשר תחזרי מן החופשה תוכלי לראות במראה עד כמה הינך קורנת, הן בשל החומרים הנחשבים לאוצרות טבע בהם הוזן גופך והן פשוט בשל העובדה שנחת, נהנית ובילית כמו נערה צעירה.

פינוקים כיד המלכה

בתי מלון שונים מארגנים חופשות כיף המיועדות לנשים או משפחות חרדיות. במסגרת חופשות המיועדות לנשים בלבד תוכלי להכנס באופן חופשי לבריכת השחיה של בית המלון, לבריכת המלח או לספא. בספא תוכלי להנות מטיפולים שונים שיועברו כמובן על ידי נשים ובנוסף לשחרר את גופך התפוס בג'קוזי המבעבע או בסאונה.

במסגרת אותן חופשות כל הארוחות הן כשרות לחלוטין. עצמי עינייך וראי את התמונה שלך על הדשא לצד הבריכה יחד עם חברותיך כאשר אין דבר אשר דוחק בזמנכן- לא העבודה, לא אחת ממטלות הבית ולא הילדים.

כבר זמן רב לא חווית בוודאי את האפשרות פשוט לשבת בחוסר מעש, לקשקש עם חברות, לצאת ולהכנס לבריכה כל אימת שתרצי, לשחות כרצונך מבלי להשגיח על אף ילד. במהלך חופשות המיועדות לנשים בלבד מוצעות גם פעילויות או הרצאות בנושאים מגוונים המעניינים נשים.

לתכנן את הספונטניות מראש

לחופשה המיועדת לנשים בלבד תצטרכי להרשם זמן מה מראש והדבר, סביר להניח, יעלה סכום כסף גבוה יותר. אם תחליטי להיות ספונטנית תוכלי בהחלט להוזיל בעלויות. חלק מהרשתות המובילות בענף התיירות מציעות דילים משתלמים מאוד במסגרת דקה 90 ים המלח ובהם גם בתי מלון כשרים ומכוונות גם לציבור הדתי (ראי כאן למשל).

תוכלי לתכנן את הספונטניות מראש, כלומר לבצע את כל התיאומים הנדרשים כמו חופש מהעבודה, מציאת סידור לילדים והכנת הבית מראש, כשאת ההזמנה תבצעו את וחברותיך מהיום למחר. כמובן שבתור אישה בעלת מחוייבויות הינך נדרשת לתכנן הכל מראש אך גם את הספונטניות ניתן לתכנן...

להנות גם מחוץ למלון

מלבד הבילוי בבריכה, בטיפול בבוץ והרחצה בים המלח עצמו, תוכלו לבלות גם בדרכים אחרות. אם אתן מחפשות קצת אקשן, תוכלו לעשות טיול ג'יפים נשי כדוגמת מסע הג'יפים הנשי "מלכת המדבר" רק בזעיר אנפין. בילוי בעין גדי וסביבתו ינתק אתכן לרגע מהאווירה המדברית ובאופן פלאי תיכנסו לתוך הירוק שבגן הבוטאני של הקיבוץ.

גם פעילויות אקסטרים כמו סנפלינג תוכלו למצוא. התחברו שוב לילדות ולנערות שבכן. זה הזמן לעשות את הדברים אשר הייתן רוצות לעשות אך נדחקים הצידה ביום יום.

חופשה בים המלח היא נפלאה הן לרגיעה, הן לטיפול בעצמכן והן לאקשן וכמובן לשילוב בין כולם. זכרו כי בחייכן כפי שהם עתה את החופשה ואת הזמן לעצמכן לא יתן לכן איש. הפרגון לעצמכן הוא דבר שצריך לבוא מכן כהצבת עובדה לסביבתכן. חופשה נעימה...

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית