תוך 4 ימים: שיקוי פלא שמעלים את הבטן

שיקוי פלא ש'קם לתחייה' מסעיר את הרשת: כתבה שפורסמה לפני כ-7 שנים על משקה ביתי מיוחד שמסייע להורדה משמעותית במשקל - הוכחה כיעילה * מכינים בלילה, שותים ביום ומרזים (דיאטה)

יערית אלבז | כיכר השבת |
לפני כשבע שנים פורסמה כתבה ב'דיילי מייל' העוסקת בהעלמת עודפי שומן מאזור הבטן תוך 4 ימים בלבד (!!!). גולשים שחיפשו ברשת אחר דיאטה מהירה, מצאו את הכתבה, ניסו ונוכחו לדעת כי אכן - זה עובד.

מה יש בשיקוי הפלא?

1/2 3 ליטר מים

1 מלפפון פרוס לפרוסות דקות

12 עלי נענע

1 כפית ג'ינג'ר טרי מגורד

1 לימון פרוס דק

אופן ההכנה: מערבבים את כל החומרים בקנקן גדול, ומשהים במקרר למשך לילה.

רגע, שלא תחשבו שבזה תם תפקידכם בכל מה שקשור לדיאטת הפלא. כדי להשיג את התוצאה המיוחלת יש עוד כמה דברים שעליכם לעשות: הורידו מהתפריט את המסטיקים, המלח, האלכוהול, חטיפים ופחמימות פשוטות שגורמים לגזים ונפיחויות.

נשמע מאיים? לא ממש, כמו כל דיאטה רגילה ונורמטיבית שרק הוספנו לה שיקוי פלא שיעזור לכם להוריד במשקל.

אכלו מנות קטנות של פירות מיובשים, וירקות מבושלים, הימנעו משעועית, ברוקולי, כרוב, ושאר ירקות מצליבים שגורמים לנפיחות מיותרת. תשכחו ממטוגנים, מזונות חריפים ומטובלים, משקאות מוגזים וקפה.

במשך ארבעה ימים אכלו ארוחות קטנות. זרעי פשתן, צ'יה וחמניות יכולים להועיל אם תוסיפו אותם כחלק מהתפריט היומי.

סיפרו קלוריות - אין מנוס. סך הקלוריות היומי לא יעלה על 1200, זיכרו שכל זה רק לארבעה ימים, אולי זה יעודד אתכם וייתן לכם כח להמשיך הלאה. אכלו לאט ותלעסו היטב את המזון. צאו להליכה יומית, וחישבו חיובי – הדיאטה הזו מהירה תחשבו רק על התוצאה, וכמובן לא לשכוח לשתות את מי הפלא.. התוצאות מיידיות.

שיקוי הפלא עזר לכם? שתפו אותנו בתגובות!]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית