לא רק שמחה: כך הילדים שלך גורמים לך להשמין

ספר חדש חושף: הילדים גורמים להורים לפתח הרגלים מגונים הפוגעים בבריאותם וגורמים להם להשמין. משעות שינה מעטות ועד לארוחות שמתבססות על שאריות מהצלחת של הקטנטנים (הורים, ילדים)

חיה כהן | כיכר השבת |
מארק מקדונלד, מומחה כושר מבריטניה, שם לב לעלייה משמעותית במשקלו מאז שהצטרפו ילדים לתא המשפחתי. בספר שכתב לאחרונה, הוא מתוודה על ההרגלים המגונים שהורים מתרגלים אליהם לצד הילדים, ההשפעות הרעות ודרכים להיפטר מהן.

מחסור בשינה

כך זה משמין אתכם: שינה קלה ובלתי רצופה פלוס השכמה ב-5 בבוקר ליום חדש, סוחטת לכם את האנרגיה ומגבירה את התשוקה לאכילת ג'אנק פוד.

מה אפשר לעשות? כדי לשמור על רמות סוכר יציבות בדם, ולהפחית את הרצון המוגבר לאוכל שאינו בריא, הקפידו לצרוך מאזן שווה של חלבון (בשר, דגים, ביצים), פחמימות (פירות, ירקות, קטניות, דגנים מלאים) ושומן (אגוזים, אבוקדו, זיתים) כל שלוש שעות.

דילוג על ארוחות

כך זה משמין אתכם: על סדר היום העמוס שלכם, אנחנו לא באמת צריכים לספר לכם, וסביר להניח שפה ושם תפספסו את שעת הארוחה, וכתחלופה, תחטפו מזון מהיר ומלא קלוריות, כדי להשקיט את הרעב.

מה אפשר לעשות? דאגו לערכת חירום צמודה של חטיפים בריאים, ואם אתם יודעים שתשהו רחוק מהבית בעת הארוחה - מלאו צידנית בביצים קשות, ירקות חיים, קופסת טונה, פרוסות עוף צלוי או יוגורט - לבחירתכם.

ילדים וסופרמרקט

כך זה משמין אתכם: ללקחת ילדים לסופרמרקט יש משמעות אחת בלבד - עגלה עמוסה בחטיפים וממתקים מחריבי דיאטות.

מה אפשר לעשות? חשוב על סופרמרקט כשדה קרב. הכינו את עצמכם מראש ולעולם אל תלכו לשם עם קיבה ריקה. תחילה מלאו את העגלה בפירות, ירקות, מוצרי חלב ובשר, עברו למדפי האורז, הפסטות ושאר המוצרים היבשים והימנעו לחלוטין ממעבר ליד המדפים "הרגישים".

לחץ

כך זה משמין אתכם: ילדים הם מקור בלתי נדלה ללחץ ועצבים (נסו להיזכר במריבות שאתם נאלצים לפשר על בסיס יומי), ומשם הדרך מהירה לשחרור ההורמון קורטיזול, הגורם לעלייה בשומן הבטני.

מה אפשר לעשות? קחו כל הזדמנות להפחתת הלחץ סביבכם, ומצאו פעילות פנאי מהנה ומרגיעה להפגת מתחים מיותרים.

לצפות, לא לעשות

כך זה משמין אתכם: במקום לעשות כושר, אתם צופים בילדים שלכם מבצעים פעילות ספורטיבית בגן המשחקים או בחוג הספורט. כלומר, לא באמת מאבדים כאן קלוריות.

מה אפשר לעשות? מצאו דרכים יצירתיות לשרוף את הקלוריות ולחזק את השרירים. רוצו יחד עם הילדים בגן המשחקים, אל תתביישו לטפס על מתקני הכושר, הצטרפו לקפיצות על הטרמפולינה וצאו לטיולי אופניים משותפים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית