כמה כסף הוצאת החג הזה?

תקציב פסח הוא דבר חשוב, אמנם אנחנו כבר אחרי רוב ההוצאות לקראת החג, אך יש עוד חג שלם לפנינו. גם אם הסכום אינו מספיק להוצאות החג או שבוזבזו כספים מעבר כי לא הכנו בצד מראש לא הכל אבוד. אחרי פסח נהדק את החגורה ונצמצם במה שניתן, כדאי לך לתכנן את הימים הבאים (כלכלת הבית)

אילנה בן משה | כיכר השבת |
חגים הם תמיד תקופה לחוצה כלכלית ופסח במיוחד. קודם כל בגלל שהוא ארוך וצריך להוציא כסף רב על ארוחות רבות טיולים ונסיעות וגם במיוחד שלפני פסח קונים מוצרי צריכה בסיסיים מחדש, בגדים הוצאות ניקויון כלי בית ועוד.

לכן מראש מוטב לייחד מה שנקרא "תקציב פסח" שהינו סכום נכבד להוצאות החג. גם אם הסכום אינו מספיק להוצאות החג או שבוזבזו כספים מעבר או כי לא הכנו בצד מראש לא הכל אבוד. אחרי פסח נהדק את החגורה ונצמצם במה שניתן.

אם אנו קונים בגד חדש לפסח אז עדיף שהבגד יהיה קליל וקיצי וישמש אותנו לתקופת הקיץ הקרובה. גם מתנות לפסח ניתן לקנות בחנויות תכשיטים זולות הנמצאות בקניונים ולא לבזבז הון עתק כי העיקר הכוונה ותשומת הלב. בכלל כיום קיימים פתרונות רבים וטובים המהווים חלופה נהדרת לדברים יקרים.

למי שאוהב לקרוא במקום לגשת לחנות ספרים ולרכוש בכסף נרשמים לספריה ומחליפים ספרים מדי שבוע. במקום להירשם למכון כושר ניתן לבצע הליכות ולהירשם לחוג ספורט בשכונה שאינו יקר. גם יציאה עם בעלך לבית קפה פעם בכמה זמן אינה צריכה להיות יקרה.

אפשר לאכול ארוחת ערב הגונה בבית ואז לשתות בבית הקפה קפה ולצרף גם עוגה משותפת כך שלא תרגישי מקופחת שאינך יכולה להרשות לעצמך כי מה שחשוב זו האווירה והחברה.

אם רוצים לצאת לטיול עם הילדים ניתן לקחת אותם באוטובוס או ברכבת שהיא מעין חוויה ולא באוטו דווקא. אם יש לך חברות שהן ספריות או מאפרות תוכלי להיעזר בהן ובתמורה למשל תלמדי את הבן שלהם הוראה מתקנת.

להחליף שירות שאת מומחית בו תמורת משהו אחר. בכלל מי שיש לה ראש יצירתי יכולה לקנות בחנויות יד שניה דברים נהדרים כמו ביגוד נעליים ואביזרים ולהפוך גם וילון ישן לשמלה מהודרת.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית