רווקה מעל גיל 30? יש לנו בשורה טובה בשבילך

מחקר חדש בלונדון שנערך בבית הספר לכלכלה, בדק ומצא כי ילדים לנשים שנישאו מעל גיל 30 וילדו את ילדיהן בין שנות ה-30 ל-40 לחייהן, גידלו ילדים חכמים יותר ובעלי הישגים קוגנטיביים גבוהים יותר בהשוואה לנשים שילדו את ילדיהן בשנות ה- 20 או ה-40 לחייהן * עוד סיבה טובה להודות (מחקרים)

מאמע | כיכר השבת |
מנתוני מחקר נחשב וותיק העוקב אחר התפתחותם של 18 אלף ילדים בבריטניה הבודק את השפעת גיל הילודה של האם על ילדיה. מניתוח חדש ומקיף לאחרונה עלה כי נשים היולדות ומגדלות את ילדיהן בשנות ה- 30 לחייהן, מגדלות ילדים חכמים ומפותחים יותר לעומת נשים המגדלות את ילדיהן בשות ה- 20 או ה- 40 לחייהן.

החוקרים בדקו ילדים עד גיל 5 וגילו כי התפתחותם הקוגנטיבית גדולה יותר מילדים לאמהות בשנות ה- 20 או ה- 40 לחייהן. מנתוני המחקר עוד עלה כי אמהות בשנות ה- 40 לחייהן נוטות פחות לשחק עם ילדיהן, מה שהוביל את המחקר לתפנית נוספת כתוצאה מכך ילדים אלו בעלי סיכוי גבוהה יותר לפתח השמנת יתר.

נשים בשנות ה-30 לחייהן לעומת נשים בשנות ה- 20 לחייהן הן יותר משכילות, מרוויחות יותר ויציבות יותר במערכות יחסים, היחס שלהם להריון ולבדיקות מעקב הריון אחראי וקפדני יותר, והן גם שומרות יותר על אורח חיים בריא, החוקרת אליס גויסיס מבית הספר לכלכלה בלונדון בראיון לטיימס ציינה; כי נשים מבוגרות יותר נוטות פחות לעשן, הן מקפידת יותר על שלב ההנקה, וקריאת ספרים לילדיהן, יתרון בולט לבנות ה- 30 הוא הרצון והרוח הצעירה בגידול הילדים. מסתבר שכמו כל דבר בחיים כנראה שגיל 30 הוא גיל מאוזן וטוב לאמהות.

החוקרים שהשתתפו במחקר הדגישו כי המחקר התבסס על נתונים נרחבים, אך מספרם של הנשים שילדו מעל גיל 40 עומד כיום בבריטניה על 53, לפי נתוני המחקר ומחייב בדיקה מעמיקה יותר בשלב זה. לעומת זאת נתון נוסף מראה כי נשים בבריטניה יולדות בממוצע את הילד הראשון בגיל 28 מה שמראה על עליה בעשור האחרון, שהמספר הממוצע היה בעבר עומד על גיל 24 בשנות ה- 80.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית