טסים לאוזבקיסטן? תעשו דיאטה

אם אתם בעלי משקל מכובד תוכלו לקחת אתכם תיק קטן בלבד לאוזבקיסטן. הוראה חדשה של חברת התעופה האוזבקטית, גרמה לרשת להשתעשע. אולי יום אחד זה יהפוך לתקנת משקל בינלאומית. לכו תדעו (מהעולם)

Mame | כיכר השבת |
ארזתם לבד? את המזוודה שלכם, כדאי שתעשנו כן, אבל לגבי המשקל שלכם, תלוי. רשות התעופה האוזבקטית החליטה לשים לב למשקל הנוסע ולאו דווקא רק למשקל פקלאותיו, זאת אומרת שאם אתם בעלי משקל נמוך, נוסעים לאוזבקיסטן ומעוניינים להעביר איתכם משקל, הרווחתם. במידה ואתם בעלי משקל כבד - תצטרכו להסתפק בתיק קטנטן.

ברשות התעופה באוזבקיסטן לא רק מייחסים חשיבות למשקל המזוודות אלא למשקלו האישי של כל נוסע, פני העליה למטוס נשקלים על מנת לראות כי המשקל אינו חריג במיוחד, ברשת גינו את התופעה והפכו אותה לבדיחה טובה, אמנם יש מצב בחברות תעופה מסוימות כאשר ישנו אדם בעל משקל חריג ומשלם עבור 2 מקומות, אך לשקול כל נוסע באופן שיטתי זו תקנה קצת מגוחכת, אולי בעולם.. אבל לאוזבקים זה לא ממש מזיז. הם בסך הכל ממלאים אחר ההוראות שניתנו להם.

בכל זאת תדמיינו, כי יום אחד תקנה זו תהפוך למקובלת ברשות התעופה הבינלאומית, מסתבר שיש עוד סיבה לרדת במשקל, ואולי זה יהיה הטרנד הבא, טסים? עד משקל 65 קילוגרמים בלבד..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית