מי תקבל את אוסף התכשיטים של המלכה אליזבת?

המלכה אליזבת הלכה לעולמה לפני 20 ימים ומני אז משפחתה עסוקה בטיפול בירושה שהשאירה אחריה. ובכן, הכלב שהיה בן חסותה מצא בית חדש, אבל מה יקרה לקולקציית התכשיטים שענדה? (אקטואליה)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

20 ימים חלפו מאז המלכה אליזבת הלכה לעולמה בגיל המופלג, 96 - ומני אז משפחתה עסוקה בהתאבלות, קיום טקסים לזכרה וכמובן, טיפול בירושה שהשאירה. ובכן, תשמחו לשמוע שהכלבלב שהיה בן חסותה מצא בית חדש, אבל העולם תוהה מה יקרה לקולקציית התכשיטים הנחשקת שלה.

לפי הדיווחים, קייט מידלטון תקבל את "חלק הארי" מהאביזרים של המלכה המנוחה. עם זאת, אשתו של המלך צ'ארלס, קמילה פרקר בולס, תזכה להיות החלוצה שתבחר אילו מהם היא תיקח לארונה הפרטי. הגיוני.

המומחית המלכותית, קייטי ניקול, הסבירה את אופן קבלת הנכסים בראיון למגזין "מארי קלייר". "יש היררכיה בכל העניין הזה", אמרה. "בת הזוג של המלך מקבלת ראשונה את הבחירה בתכשיטי המלכה. ואחרי זה הנסיכה מוויילס, כמובן, הלא היא קייט. הדוכסית מסאסקס, אני בטוחה, תבוא לקחת כמה תכשיטים מתישהו, אבל היא נמצאת הרבה יותר למטה בסדר הירושה".

לפי אינגריד סוורד, העורכת הראשית של מגזין "מאג'סטי", התוכניות הללו "אורגנו על ידי המלכה לפני זמן מה". היא גם ציינה שבולס כנראה תאמץ מספר פיסים כי "היא תצטרך קולקציה גדולה כדי לתמוך בתפקידה החוקתי".

כל העגילים, השרשראות, הצמידים והטבעות של המלכה אליזבת שווים, לפי הדיווחים, מיליארדי פאונד. לפני מותה, המלכה השאילה אותם בקביעות לבני משפחתה. נשים רבות - כמו קייט מידלטון ומייגן מרקל, כידוע, ענדו חלקים מהם להלוויה.

נחזיק אצבעות (עם טבעות, כמובן) שהכל יעבור בשלום, בלי קטטות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית