'כשאני רוצה משהו אני משיגה אותו'

בשבוע שעבר,שמעתי את ח"כ מירי רגב מתראיינת אצל אמנון לוי ומביעה את שאיפותיה וחזונה לעתיד. מבין כל הדברים שהיא אמרה כל חושיי קלטו משפט אחד חזק: "אתה יודע, כשאני רוצה משהו אני משיגה אותו". מה זה הכח רצון הזה? למה יש אנשים שמצליחים להשיג את מה שהם רוצים בעוד אחרים פחות? * רוני בראל בכתבה שניה בסידרה 'מה את רוצה באמת'? (מודעות)

רוני בראל | כיכר השבת |
את חושבת שאת את רוצה כלכך הרבה דברים, את בעצם לא יודעת למקד את הרגשתך ברצון כזה או אחר, ישנה דרך אחת שתעזור לך להיות מודעת לרצונותייך ולפתח אותם בהתאם למה שאת צריכה בחייך.

אם היתה לנו אפשרות לחזור 10 שנים אחורה במכונת הזמן והיו מזריקים לנו למערכת הדם, חומר שנקרא כח רצון חזק פי 10 ממה שיש לנו עכשיו, איך היו נראות אותן שנים? האם היינו הרבה יותר בריאים ,שמחים, מסופקים, מצליחים? ברור שכל שטחי החיים שלנו היו נראים אחרת. .כל חיינו היו יותר מוצלחים ומשגשגים בזכות אותו כח רצון. ואם היו אומרים לנו עכשיו שניתן להשיג את אותו כח רצון מעכשיו לעוד 5 שנים? מי לא היה רוצה את זה? אז יש לי בשורה משמחת בישבילכם, ניתן להשיג את זה!

מחקרים רבים גילו שכח הרצון היא יכולת מוחית ובהחלט ניתן לפתח אותה, הם גילו כי חלקים במוח האנושי של אנשים מצליחים בעלי כח רצון חזק הם גדולים יותר (ברמה המיקרוסקופית) מאנשים בעלי כח רצון חלש המתאפיינים בדחיינות, מחשבות שליליות, התמכרויות שונות ועוד.

לפני שניתן כלים פרקטיים נברר קודם מהו אותו כח רצון?

כידוע, המוח שלנו מורכב מ5 אחוז של המודע שמהווה את כל הידע והניסיון שצברנו ונמצא בתודעה שלנו. ו95 אחוז מורכב מהתת מודע שבעצם מאחסן את כל מערכת האמונות, תפיסות, חוויות, רגשות, זיכרונות, רצונות שאנחנו לא מודעים להם כרגע.

התת מודע מייצר מנגנוני הגנה על מנת לשמור עלינו כמו הדחקת זיכרונות שליליים ,מחלות שנוצרות מקונפליקטים לא פתורים ובאים ללמד אותנו משהו ועוד. כשאני אומרת שאני רוצה כרגע משהו ב-100 אחוז במודע, אז אותם 100אחוז של רצון שלי מהוים בסך הכל 100 אחוז מתוך ה-5 אחוז של המודע, לעומת ה-95 אחוז של תת המודע ששם חבויים המון רצונות שלי שאני לא מודעת להם כלל ואולי נוגדים את הרצון שלי במודע כי כל כך הרבה סיבות משרתות אותם.

אז איך אני יצור גישה לתת מודע שלי להחדיר לשם את הרצון העכשוי? ביהדות בלשון הקודש מבואר שבכל מקום בו נמצא את האותיות א' ונ'-יהיה ביטוי של רצון. דוגמא: מאין באת? היה לך מניע ורצון לבוא לאן אתה הולך? יש לך רצון אחר שאתה הולך למלאות אותו, א+נ-מבטאות רצון. אני-מבטא את הרצון של הבורא, ה רוצה שאני אהיה קיימת עכשיו בורא העולם נקרא גם האין סוף, שוב אותיות א,נ - לבטא את הרצון האינסופי של בורא עולם.

כל דבר בעולם נברא מתוך רצון אלוקי מתמשך בכל רגע. הגוף שלי והרצונות שלי הם גם רצון אלוקי, אני קיימת כי זהו רצון אלוקי מתמשך וקבוע ומתחדש בכל רגע מחדש כדי שאוכל להשליט את הרצון שלי כמו הרצון האלוקי, אני צריכה לרצות אותו כל רגע ורגע מחדש להיות ממוקדת מטרה, בקביעות ובנחישות לשנן אותו לעצמי עד שאצליח לשנות את הטבע.
ביהדות ישנו סוד שינוי הטבע שנעשה בתוך 40 יום או קשור למספר 40.

כח התשובה נעשה ב-40 יום: 30 יום של חודש אלול ועוד 10 ימי התשובה ביחד נקרא מקווה ישראל –מטהרים ועושים תשובה. כח הזיווג-40 יום לפני יצירת הולד מכריזים בשמיים בת פלוני לפלוני. ב-40 יום ניתן לתקן מידה או לשבר תאווה.
ב-40 סאה מים של מקווה טהרה טובל גוי ויוצא יהודי, 40 יום משה רבינו עלה לקבל את לוחות הברית ועוד המון דוגמאות יש לכח של 40 יום.

לכן כאשר אני רוצה לפתח את כח הרצון שלי ולהגדיל את אותו החלק במוח האחראי עליו הנקרא קליפת המוח הקדם מצחית, עליי לבצע פעולה מסוימת באופן קבוע ובהתמדה כמו הרצון האלוקי שמתחדש בכל רגע. לאחר שקיבלתי החלטה ברורה מה אני רוצה, עליי לראות את התמונה הכוללת של התוצאה הסופית, להתרגש ממנה ולהתענג עליה.

לספר למישהו קרוב על ההחלטה שלי על מנת ליצור מחויבות לפעולה, ולאחר ביצוע הפעולה קטנה ככל שתהיה, להחמיא לעצמי, לשמוח ולהודות לבורא עולם על ההחלטה שלקחתי. ככל שנעשה זאת בקביעות ובהתמדה ולפחות ל-40 יום שהוא סוד שינוי הטבע, המקום בו נמצא כח הרצון במוח יתפתח כמו שריר ויתעצם יותר ויותר ונוכל תוך שבועות לחוש במוטיבציית על נחישות ורצון.

הכותבת רוני בראל, מאמנת למודעות וחשיבה בונה. לטיפים נוספים ויצירת קשר : Roniasor10@gmail.com

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית