פנטון פרסמו לא אחד, אלא 2 צבעים מובילים לשנת 2021

חברת פנטון פרסמה השנה לא אחד, אלא 2 צבעים מובילים לשנת 2021: צהוב "עז" ואפור "אולטימטיבי". זהו צעד חריג מאוד, אבל בזמן קורונה שום דבר כבר לא באמת חריג (עיצוב)

צבעי השנה של פנטון בחנות ספרים בפורטוגל (צילום: מתוך הפייסבוק של Pantone)

בשנים האחרונות צבעי השנה של 'פנטון' היו בעלי נוכחות שאי אפשר לפספס: אולטרה סגול, טורקיז אלמוגים זרחני והאחרון שבהם, לשנת 2020, היה כחול קלאסי. אבל השנה חברת הצבעים נקטה במהלך דרמטי עוד יותר, ובחרה לא אחד אלא שני צבעים כצבעים המובילים לשנת 2021.

גווני "אפור אולטימטיבי" ו-"צהוב עז ובהיר" הוכתרו כצבעי השנה של 2021. אנחנו מודים, במבט ראשון השילוב הזה נראה לנו רחוק מלהיות שיקי ויותר הזכיר קיר של פרויקט מדעים בבית ספר יסודי.

(צילום: מתוך הפייסבוק של Pantone)

אבל אולי הנימוק של פנטון לבחירת הצבעים ישנה לכם את זווית הראייה: "אפור וצהוב מייצגים מיזוג צבעים שמעביר מסר של עוצמה ותקווה, של המשכיות והתרוממות" כך אמרה בהצהרת ההכרזה על הצבעים מנכ"לית החברה, לייטריס אייזמן. היא הוסיפה שאמנם בחירה בשני צבעים זה צעד יוצא דופן, אבל אחרי השנה שעברנו, זה לא באמת מטריד אותם.

"הבחירה בשני צבעים נפרדים מדגישה כיצד אלמנטים שונים מתאחדים" אמרה אייזמן, "האיחוד בין האפור לצהוב מבטא מסר של חיוביות וכוח. פרקטיות אפורה לצד חום ואופטימיות".

(צילום: מתוך הפייסבוק של Pantone)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר