שלושה דברים שאת חייבת לתת לילד שלך

ישנם דכים רבות לפיתוח יכולות, קשר הורי, ביטחון עצמו ועוד דברים חשובים אצל תינוקות וילדים * שלושה דברים חשובים במיוחד שיסייעו לפיתוח המוח והחשיבה של ילדייך שלא כדאי לך לוותר עליהם (ילדים)

מאמע | כיכר השבת |
לפני שאתם רושמים אותם לחוגים, מסיעים אותם להצגה כזו או אחרת, קונים להם משחקים באלפי שקלים .. ממש הורים משקיעים, יש שלושה דברים חשובים שכדאי שתשקיעו בהם באמת, הם יסייעו לילדכם להתפתח ולהתבגר.

תנו לו לנגן על כלי

המוזיקה היא אחת הדרכים היעילות ביותר לשמחה וגם לעצב, לפיתוח היצירתיות, השמיעה ורכישת מיומנות חשובה לחיים, כדאי שתהפכו אותה לחלק בלתי נפרד מחיי ילדיכם, במחקר שנערך בהונג קונג נמצא כי ילדים שחשופים למוזיקה ומנגנים על כלי, זוכרים טוב יותר ובעלי יכולות קוגנטיביות גבוהות יותר מבני גילם, מחקרים נוספים הראו כי האזנה למוזיקה באופן קבוע משפרת את הזיכרון, שימת הלב, ואת כח הרצון של הילד, ילדים החשופים למוזיקה ומנגנים על כלי כלשהו הם בעלי רצון ללמוד ולצבור ידע, סובלים פחות מלחצים, רגועים יותר ובעלי חשיבה מרחבית.

אל תוותרו - ספרו לו סיפור לפני השינה

סיפור לפני השינה - זה לא סתם 'סיפורי סבתא',סיפור לפני השינה יכול להיות אחד הדרכים הטובות והחשובות ביותר לפיתוח החשיבה והשפה. שעת הקריאה כאשר ההורה מול הילד אוחז בידו ספר היא רבת חשיבות גם מההיבט של קשר הורה ילד. פיתוח השיחה בזמן השיפור והחוויות העולות לילד כאשר רק הוא עם ההורה לפני השינה, עולים וצפים חוויות מהיום שהיה ומקנה לילד תחושת ביטחון כי יש מבוגר שיושב ומקשיב לו. והיתרון הבולט של פיתוח שפה חשיבה ותרבות קריאה .

תיצרו לו שפה נוספת – שפת הסימנים

תנועות ידיים, והבעה באמצעות שפת הסימנים לתינוקות לפני שהחלו לדבר, הראו בתוצאות שנבדקו במחקר שנערך באווניברסיטת קליפורניה כי הם גורמים להם להיות בעלי מנת משכל גבוהה יותר מילדים בגילם שלא דיברו בשפת הסימנים, שפה זו מקנה לילד ביטחון על אף שאינו יכול לתקשר בדיבור, ומעשירה את החשיבה והיכולות לו בקבלת החלטות וביצוע דברים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית