קורונה טיים • צפו

העצמות בליטא וחרדי שניצל מ'קורונה'. צפו

הרב הויזמן, היה כבר במצב אבוד בגלל ה'קורונה', וניצל בזכות התכשיר ההומאופתי שניתן לו. הרב דב פוברסקי ש'נתקע' בקובנה מספר על 2 החוויות הבלתי נשכחות שלו. צפו (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום ועריכה: אוריה לוסקי)

בתוכנית מבית 'כיכר השבת' - 'קורונה טיים', בהגשתו של חנני ברייטקופף, נדבר הערב (ראשון), עם הרב נחמיה הויזמן, שנדבק ב'קורונה' - וניצל בזכות תכשיר הומאופתי, ועם הרב דב פוברסקי, שמספר על העצמות שראה בבית הקברות העתיק בליטא, ועל הסיבה שבגינה הוא 'נתקע' בקובנה.

בשבוע שעבר, התארחה בתוכנית 'קורונה טיים', ההומאופתית יהודית פלינט-גולובנציץ', והסבירה על תכשיר הומאופתי שיכול להציל אנשים מ'קורונה'.

הרבה אנשים פקפקו בתכשיר וחששו כי מדובר בשרלטנות. 'כיכר השבת', יצא ובדק, ומצא מספר אנשים שהחלימו מ'קורונה', לאחר שהשתמשו בתכשיר - אחד מאותם אנשים - הוא הרב נחמיה הויזמן, שהגיע לייצג את כל אותם נרפאים.

בדבריו הסביר הרב הויזמן, איך הוא היה שרוי במצב קשה, ורק בזכות התכשיר ההומאופתי, הוא הצליח להשתקם - עד שהבריא כליל.

האורח השני בתוכנית, הוא הרב דב פוברסקי, פובליציסט חרדי ידוע, שתקוע כבר למעלה מחודשיים בקובנה - בעקבות סגירת גבולות המדינה - בשל נגיף הקורונה.

בזמן שהותו בקובנה, נחשף הרב פוברסקי למקרה מרגש של ברית מילה, וגם לצערו, לאוסף של עצמות מתגלגלות בבית העלמין העתיק של קובנה בליטא, בשיחה עמו הסביר וסיפר הרב פוברסקי באריכות וברגש רב על שני הסיפורים הללו, וגם סיפר איך הוא נתקע בקובנה - ולמה הוא מרוצה מכך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר