לקראת ה'דו קרב'

כוכב המג'יק קאס: הקרב על שני המקומות האחרונים • צפו

שוב ושוב מבצע המתמודד הצעיר את הפזמון והקהל עומד על הרגליים; "הביצוע הטוב ביותר שראיתי עד כה", אומר השופט • הפרק השמיני של 'כוכב המג'יק קאס' בדרמה לקראת ה'דו קרב' • צפו (מג'יק)

(צילום: כיכר השבת)

את הפרק האחרון בשלב 'הנבחרת', הפרק השמיני בתוכנית "כוכב המג'יק קאס", פותח מנחה התוכנית, מנחם טוקר, בהכרזה דרמטית: "זה הפרק הכי מותח בתולדות התחרות - מי יעבור לשלב הדו קרב?!", שכן שלושה מתמודדים מתחרים כעת על שני המקומות האחרונים.

"הבעיה שלנו", אומר נתי שיש, "שהילדים מידי טובים". השופטים, משתפים בקושי הגדול שבאתגר השפיטה, ונתנאל לייפר מבקש, "אל תקנאו בנו". ואיך שרוליק הרשטיק ועדי נתנאלי מרגישים עם ההחלטות שלהם?

על במת הענק באודיטוריום שלוה עולים זה אחר זה שלושת המתמודדים האחרונים - בניה יוחאי, יהודה צבי סלצר וירמי סלייטר - בניסיון לתפוס את אחד משני המקומות שנותרו בשלב הבא, שלב ה'דו קרב', ואחד המתמודדים אף מבצע את השיר יחד עם אביו.

בנוסף, אחד השופטים אף נצפה מוזיל דמעה, מוזיל דמעה אמרנו? על גבול הבכי של ממש - מאחד הביצועים, ויש גם ביצוע ספונטני של ארבעת השופטים המעולים, והביצוע שהשופטים לא רצו להפסיק לשמוע את הפזמון, ו"הביצוע הכי טוב מתחילת התוכנית", לפי נתי שיש, ועוד ועוד...

לעמוד הבית של "כוכב המג'יק קאס" - הקליקו כאן

התחרות, בחסות פארק השעשועים העתידני - "מג'יק קאס", מסקרנת ומאתגרת את עולם המוזיקה החסידי, בהיותה הראשונה במגזר החרדי שמביאה תחרות שירת ילדים, בהפקת ענק וברמה מוזיקלית שעדיין לא נראתה, וצפויה להכתיר את ילד הפלא הבא.

על תזמורת מלודי הנפלאה שמלווה את הילדים בשלב הנבחרת מנצח איש המקצוע ישי אבן חיים. מאחורי הקלעים מלווה את התחרות באווירה מיוחדת משה מנס שלנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר