לאחר ההפיכה ב'יתד': נותק האינטרנט הלא כשר

חברי ועדה חדשים מונו, האינטרנט הלא כשר נותק, והתואר 'מרן' נוסף לרבי חיים קנייבסקי ורבי ניסים קרליץ. אלו רק חלק מהשינויים שנעשו בתקופה החדשה ב'יתד נאמן'. וגם, איך הגיב ראש ישיבת פוניבז' הרב גרשון אדלשטיין שהתואר 'מרן' הוצע לו? (מדיה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
יתד נאמן (צילום: פלאש 90)

'יתד' לאחר השינוי שבוצע בעיתון: נותק האינטרנט ה'לא כשר'

השינוי המשמעותי ביותר שנעשה ב'דגל התורה' בתקופה האחרונה היה ללא ספק כינוס מועצת גדולי התורה וצירוף החברים החדשים, אך מתברר כי במקביל שינוי נוסף נעשה בסמוך, אולם ללא שזכה לאור הזרקורים.

מדובר על הוספת חברים חדשים לוועדת הרבנים של מערכת עיתון יתד נאמן. כך, בברכתם והחלטתם של הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קניבסקי שליט"א, נוספו שתי מינויים חדשים בועדת הרבנים.

הראשון הוא הגאון רבי יהושע אייכנשטיין ראש ישיבת 'יד אהרן' בירושלים, ומי שכיהן עד היום כחבר ועד ראשי הישיבות. השם השני הוא הגאון רבי אברהם ברוידה, דיין נודע בבני ברק ומקורבו של מרן הגר"ח קניבסקי, השניים מונו לצידם של הגאון רבי משה אהרן ברוורמן, הגאון רבי נתן זוכובסקי והגאון רבי יוסף חיים קופשיץ.

שינויים משמעותיים עדיין לא נעשו, אך מה שכן כבר נעשה היה כי עם כניסתו של הגר"א ברוידה לתפקיד הוא הורה לנתק את כל המחשבים מחיבור האינטרנט ולהעביר את כל המחשבים לאינטרנט המסונן ביותר.

הגרי"ג אדלשטיין: "אני לא ממנהיגי הדור"

'ועדת הרבנים' החדשה התכנסה לדון בנושאים רבים העומדים על הפרק, הדלפות מהישיבה הסגורה לא יצאו החוצה. אך קרוב ל15 אלף מנויי העיתון כבר ראו את השינוי ביום שישי האחרון, כאשר הוחלט להוסיף את התואר מרן להגר"ח קניבסקי, והגר"נ קרליץ.

ל'כיכר השבת' נודע כי בין השאר היה אמור לקבל את התואר ״מרן״ גם ראש ישיבת פונוביז הגרי"ג אדלשטיין שליט״א אלא שלאחר ביקור של חברי ועדת הרבנים של 'יתד' במעונו, הם שמעו מראש הישיבה ברוב ענוונותו את המשפט המדהים הבא "מרן זה שייך למנהיגי הדור אני לא ממנהיגי הדור".

לשאלת חברי ועדת רבנים כי הרי מרנן ורבנן הגר"ח קניבסקי והגראי"ל שטיינמן מערבים את ראש הישיבה בדברים של הנהגה אמר ראש הישיבה "לא בשלב הזה" ובזה הסתיים העניין.

יצויין כי תואר זה כבר ניתן ב'יתד' למרן הגר"ש ואזנר לפני מספר שבועות. אך עתה התווסף גם לשאר גדולי הדור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר