כיכר השבת

בלעדי

מתדלקת ב"דור אלון" צעקה 'אני שונאת חרדים', ופוטרה

הסיפור הבא מלמד על שנאת החרדים האוכלת בכל פה, אך יש בו גם צד חיובי > כתב "כיכר השבת", עוזי ברק, נקלע לוויכוח עם עובדת "דור אלון" לפני ימים אחדים > במהלכו, צעקה לעברו "אני שונאת חרדים", וסרבה להתנצל > בעקבות תלונה, העובדת פוטרה והחברה התנצלה (ארץ, חרדים)

79
יוסי נכטיגל | כיכר השבת | י"ב בחשוון | 20.10.10
אילוסטרציה
אילוסטרציה (פלאש 90)

שנאת החרדים מחלחלת לכל פינה. ההסתה אוכלת בכל פה. בניצוחה של התקשורת, הפך המגזר החרדי לאויב הציבור, וזה ניכר היטב בדעת הקהל שחפץ לראות מפלגה בדמותה של "שינוי" מככבת שוב בכנסת.

עוזי ברק, כתב "כיכר השבת" בבני-ברק חש את השנאה הזאת על בשרו בשבוע האחרון.

"לפני כמה ימים הגעתי לתדלק את הרכב בתחנת "דור אלון" בבני-ברק", הוא מספר, נסער. "על רקע המקום שבו חניתי, נוצר וויכוח ביני לבין מתדלקת במקום. בלהט הדברים, מול אוזניהם של עשרות אנשים שהיו באותה עת בתחנת הדלק, היא צעקה לעברי: ´אני שונאת חרדים´.

"ביקשתי ממנה שתתנצל מיד על המשפט החמור הזה, אך היא סרבה בתוקף וחזרה עליו פעם נוספת.

"כמה אנשים שהיו עדים לויכוח, הפצירו בי להגיש נגדה תלונה להנהלת התחנה. ´אנחנו מוכנים להעיד לטובתך´, אמרו לי".

עוזי ברק בחר להמתין כמה ימים, במהלכם דרש שוב ושוב את התנצלותה דרך עובד נוסף בתחנת הדלק. אך זאת סרבה להתנצל. כשכלו כל הקיצין, הוא הגיש תלונה נגד עובדת התחנה להנהלה הבכירה של החברה.

"בהנהלה הביעו זעזוע רב ממה שנאמר", מספר ברק. "תוך דקות התקשר אלי מר דוד אליהו, מנהל תפעול מחוז צפון ומרכז של "דור אלון" ואמר לי: "אני מזועזע מההתבטאות של המתדלקת. האמירה הזאת חמורה מאוד בעיניי. העובדת מפוטרת ברגע זה מהחברה, היא לא מייצגת את החברה".

אליהו הוסיף: "בעל החברה, דודי וייסמן אוהב את המגזר החרדי ועושה רבות למענו".

מחברת דור אלון נמסר ל"כיכר השבת": "אנו מוקיעים משהשורש כל התבטאות מהסוג הזה והעניין טופל באופן מיידי ונחרץ. הנהלת החברה התנצלה בפני הלקוח באופן אישי ועדכנה אותו לגבי דרך הטיפול במקרה והלקוח הביע שביעות רצון מאופן הטיפול המהיר."

תוכן שאסור לפספס
79 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
19
רבותי תפסיקו להיתמם יש בעיה רצינית כאן והיא אנטשמיות ברורה כמי שעוסק עם חילונים כל היום אנו עסוקים בלהסביר ולהסביר.
יעקב20.10.10
בכל פעם שמזכירים שמו של רב חשוב בעיתונות החילונית, מוסיפים לשמו שר"י (שם רשעים ירקב). אבל בעיתונות החרדית אפילו ליד שמו של בן גוריון, או הרב גורן לא תמצאו שר"י כי אצל החרדים לא קיים המושג שנאה.
ינון20.10.10
רק פה באתר תוכל למצוא המון חומר שמראה את "האהבה" הגדולה של החרדים לחילונים.
דתל"י.20.10.10
18
השם ישמור אותנו אמן. ההסתה נמשכת כבר זמן רב בעיתונות החולנית כנגד חרדים במטרה ברורה להחליש או לפגוע בהם. שלא תטעו בענין. כך תקופה ארוכה הסיתו נגד הציונות הדתית במטרה לפגוע בהם ובאה הגירוש ההמוני האכזרי והרס ישובים שזה מעשה פשע שנעשה ליהודים בתקופות אפלות בהיסטוריה וזה נמשך כל יום הרס בתי יהודי
א. לוי20.10.10
17
הקנאים ימותו ויסבלו! וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ
אוריע20.10.10
גפני שולט בצומת הראשית של המדינה דרכה מעבירים את כספי המדינה. וכל פעם שאינו מקבל האתנן מיד סוגר הצומת ואינו מעביר כספים אפילו לצבא, לכן הם מקנאים בנו. החרדים שולטים בכל הצמתים המרומזרים במדינה, וכל חילוני שעובר בצומת מתבקש לשלשל כסף לחרדי בצומת. עד עתה זו לא הייתה חובה. בקרוב יקבל כל שנורר בצומת שלט
ינון20.10.10

הצגת כל התגובות

16
זה בגלל שאתם אוהבים את המדינה , מתגייסים לקרבי בצבא , מרכינים ראש לפני הפריץ , נראה שהפריץ יעיז לפנות ישוב חרדי אחד בשטחים , אתם אנשים נחיתים חסרי עמוד שדרה , המדינה ממש מתה עליכם , רק היום בטיימיניג מקרי לחלוטין החליטו לפרסם בעיתון של המדינה היום ביום השנה לרצח רבין על כל העמוד הראשון עדויות על "מע
אורי20.10.10
15
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלעד20.10.10
14
מה הכבוד בזה, האשה האומללה פוטרה מעבודתה ותשאר ללא פרנסה. מן הסתם אמרה מה שאמרה בעת כעס ומתוך התנהגות בוטה של חרדים. לו באמת המתלונן הזה היה חש לתקנת האשה והולך ומסביר לה בטוב טעם ודעת שלא יפה להכליל לבטח היה מקבלת וחוזרת בה. חבל שהענין בא לידי כך יש להצר על חילול ה'. ועל כאב יהודיה מסכנה-שאחרי
ידעיה הפניני20.10.10
טיפש!!!
פרוספר20.10.10
זמן טוב לחשבון נפש, כמו שמברכים על הטוב צריך לברך על הרע, כי פעמים הרע הוא מדרגה להתעלות וכל דלת שנסגרת, נפתחת אחרת פעמים טובה יותר.
א. לוי21.10.10
כמבקרת לא מעט בבני ברק, וכאישה חרדית, אני מזועזעת בכל פעם מחדש מהתנהגות החרדים (לא שזה חדש לי...)אך לצערי, בזמן נסיעה אחד מנסה לעקוף את רעהו, שלא לדבר על אלו שעוברים בכבישים, כנראה שנתקעו ביום שבת וממשיכים לחצות כבישים מבלי להביט ימינה ושמאלה וכך מלמדים את הצעירים להתנהג (ואח"כ צועקים הצילו כשקורה מ
יהודיה20.10.10
אם היית חרדית לא היית כותבת ומלכלכת על הציבור שלך. שקרנית!!! תתביישי לך,את אישה לא דתית ששמחה שיש לה במה ללכלך. כל אחד מבין שזה שאת מדגישה כמה פעמים שאת כביכול חרדית מראה שאת מנסה לשכנע את הקוראים שיאמינו לדברייך וכך הם יבלעו את השטויות שכתבת על הציבור הזה
נורית20.10.10
אף אשה חרדית לא תכליל ציבור שלם לבטלו בגלל מעשה יחידים, זו התחסדות ומעשה נבלה של שונאת ישראל בלבד. תעשי תשובה ותבקשי סליחה מהשם ומהציבור מיד.
א. לוי21.10.10
ולהכליל על כל הקצינים הלא מאמינים(כמו שעשית בערוץ 7) שמוסרים את נפשם בשביל עם ישראל - זה בסדר?
דתל"י21.10.10
13
עוזי- ההאם בויכוח שלך עם אותה מתדלקת לא נגרם חילול השם ? האם אתה מרגיש מרוצה מהפיטרין של אותה מתדלקת ? האם אתה לא משתמש בכוחך ככתב להשיג מטרות הגורמות לדריסה של הפרט? ברור שחברת דור תפטר אותה -האם זו היא דרכה של תורה ? עידו
עידו20.10.10
לך תלמד לפני שאתה מדבר
לעידו20.10.10
מה חילול השם שהיא מבזה את החרדים?? שיידעו שיש מחיר לכל התבטאות כזו.
חרדי20.10.10
לגבי נושא הלימוד - אני חושב שלא תזיק קצת ענוה לכולנו-ואעיד על עצמי כי למדתי הרבה ודי לחכימה ברמיזה... לגבי דרכה של תורה- אני בטוח שמה שהתבצע היה חילול השם גמור ועל כן יש לבקש מחילה לגבי המחיר - האם לעתיד לבוא היא תתנהג אחרת- ברור שלא האם היא תוסיף איבה -ברור שכן לכן היה כאן בברור חילול השם
עידו20.10.10
אחר כך זה יהיה יותר גרוע יש לך מה לענות על הדברים תענה מיד ואל תשאיר אחר כך, זה יהיה טעות
לעידו 20.10.10
12
איזה קיצונים יש בקרב החילונים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי22.10.10
11
כל הכבוד לדור אלון על הטיפול המהיר והיעיל,אין ספק שאם כולם במדינה הזאת היו נוהגים באופן דומה היינו זוכים לחיות בחברה נעימה ואדיבה כמו באירופה,אבל מה לעשות הדג מסריח מהראש.
מני20.10.10
10
אולי בגלל שאתם מחנכים אוכלוסיה שלא תוכל לעבוד? אולי בגלל שאין לכם בעייה לירוק על המדינה אבל אתם סוחטים בכיף את תקציביה? אולי בגלל הכפייה הדתית שלכם? אולי בגלל שבזמן שצעיר חילוני ודתל"י רובץ במחסומים ומסכן את חייו בשבילם אתם רובצים בנחת בישיבה?
דתל"י.20.10.10
שאינני תומך באמירה הבזוייה של העובדת הזו וגם ברור לי שיש ששונאים אתכם כי אתם שונים אבל בהחלט יש רבים ששונאים את החרדים בגלל ההשתמטות מצה"ל.
דתל"י.20.10.10
גם השמאלנים משתמטים מצה"ל ומה עוד נילחמים נגדם,ומשתפים פעולה עם הערבים.
י21.10.10
- לא כולם, אפילו לא רובם, אבל יש. והעם שונא אותם פי כמה משהוא שונא אתכם.
דתל"י.21.10.10
או שזה ברור כי הם חרדים... דתל"י אתה סתם אחד שאוהב לחרחר ריב ומתבייש בדת שלו תעשה טובה אתה יודע שהתורה היא זו המחזיקה את העולם כולו!!
raz200004.11.10
גם שונאים מתנחלים!!!!!
י20.10.10
בגלל שהתקשורת משחירה את פניהם. לעומת זאת אצלכם - מה יש לתקשרות להשחיר? אתם מלמדים את ילדיכם לימודי ליבה - כן או לא? במאה שערים עומדים ילדים ומקבצים נדבות - כן או לא? אתם מתגייסים לצה"ל - כן או לא? אם מישהו היה שונא אתכם בגלל נטורי קרתא אכן הוא היה מושפע מהתקשורת, אבל אני בספק אם זו הסיבה העיקרי
דתל"י.20.10.10
אני לא חרדי כמו שאתה חושב אני בא בשכל ההיגיון ועכשיו לעניננו לא מספיק מה שהיה בגוש קטיף בעמונה. ועוד כמה מקומות גם השנה שחלפה(תש"ע) היכו באלות מתנחלים הם שונאים דתיים מתנחלים וחרדים בגלל התורה. והשבוע הנה לך אם לא שמעת הם רוצים לישלוח חיילי צה"ל דתיים לסיור במנזר כנסייה נוצרית שזה איסור מין התורה
י20.10.10
הרביצו וזהו. ואני לאט בעד המאחזים, אני מתנגד למאחזים.
דתל"י.20.10.10
אתה מתחמק מהשאלה?
י25.10.10
הדלי"ם מחנכים לעבוד ! הדלי"ם לא יורקים על המדינה ! הדלי"ם לא מחוקקים חוקים דתיים ! הדלי"ם נותנים 3 שנים למדינה במסירות , מסכנים את החיים שלהם ! ואז?? אוהבים אותם ?? לדעתי המצב הפוך , מכבדים יותר את החרדים יודעים לא לזלזל בהם , כי הם שוברים את הכלים , ולא מוכנים לשום פשרה . בכל אופן הנ
יהודי 20.10.10
האינטרנט וכותב שטויות. לך להתגייס או לתדלק. הדתיים אלו שבין החרדים והחילונים תמיד אבל תמיד נופלים בין הכסאות. מנסים למצוא חן בעיני החילונים ולכן כותבים תגובות כמו שאתה כותב. כמו היהודון המלשן שמנסה להתרפס כלפי הפריץ הגוי כדי למצוא חן בעיניו. הוא רק ממאיס את עצמו על כולם. לכן שב בשקט תצפה בטל
מאור20.10.10
מי אתה אדון מה אתה רוצה טיפש שכמוך לך תעשה לך תורה רפורמים ופשוט עזוב תפרוש נראה לי שסופך זה להיות חרדי חסידי בתוך איזו חסידות רק בגלל השינאת חינם הזאת רחמנא ליצלן!!!!!!!!
דתל"י20.10.10
- לצידקת דברי. אין לכם מה לענות אז אתם עובדים להתקפות אישיות שלא מביישות את גדולי הטרולים ברשת. באמת תודה לכם - אם מישהו עדיין פקפק הרי שנתתם לו הוכחה מוחצת - אין לכם מה לענות!
דתל"י.20.10.10
אין שום סיבה לשנוא חרדים ולא חילונים ולא אף מגזר... כמובן שהחיילים עושים עבודת קודש אבל גם החרדים...זה שהם יושבים ולומדים תורה זה מציל לא פחות את העם היהודי! הם עושים עבודת קודש מאוד גדולה בזה שכל שניה שהם לומדים תורה מחזיקה את העולם! יאוו הודעות כמו שלך משגעות אותי מעצבים!
מור20.10.10
חוצפה שכזו - "אני לומד תורה ולכן מותר לי לשלוח אחרים למות במקומי". לשרת בצבא זו זכות כזו גדולה, חבל שהם לא מבינים את זה.
דתל"י.21.10.10
אם כל עמ"י היו לומדים תורה כמו החרדים (אני לא מתכוונת לצבועים) והיו שומאים תורה ומצוות כמו שצריך עם אחדות ובלי שינאה כמו שלך אז לא היינו זקוקים לחיילים כי אז ה' היה שומר עלינו ולא היו מלחמות.
raz200004.11.10
אבל בשביל זה אפשר לא לאהוב, אבל למה לשנוא
בר כוכבא20.10.10
חייל חילוני רובץ לו באיזה מחסום ליד שכם, כבר שבוע הוא פה, בודק מכוניות של ערבים חוטף אבנים ומתעמת עם שמאלנים, עבודה משעממת וסיזיפית. הבחור הנ"ל פותח רדיו ומה הוא שומע? "פטור מגיוס לאברכים למעלה מגיל 22". מה יעשה הבן ולא ישנא?
דתל"י.20.10.10
הוא לא שונא חילוני. ההפך, מנסה לקרב אותו לקב"ה!!! (כופר זה משהו אחר שאי אפשר לדבר איתו שכופר ודוחה את דבריך בזילזול ובאפיקורסות גדולה זה מצווה לישנוא ולהיתרחק מאדם כזה פן תידרדר למצב שלו )
לדתלי20.10.10
המצמיחים רוצח ראש ממשלה רוצחי ערבים וכובשים בזויים שונאי תלמידי חכמים
דתילוניציקושים20.10.10
כל עוד החילוני לא שולח את החרדי למות בשבילו - למה לחרדי לשנוא אותו?
דתל"י.20.10.10
בזה שמנסה לקרבו לקב"ה ומצילו מרדת שחת ככתוב ובחרת בחיים לא במוות
לדתלי20.10.10
"בנחת" בישיבה עושה כמה שהיא הכרחית בשביל שהחיילים במחסומים יחזרו הבית ה בשלום תפסיקו כל היום לקטר. אם אתם מחפשים במי להלחם תלחמו באלה שלא לומדים בישיבה ומשועממים אבל בלומדי התורה לא שווה לכם פשוט כי ברגע שהם יפסיקו ללמוד כמות המתים בצה"ל תעלה משמעותית, ויהיה רק יותר רע, לומדי התורה הם מחזיקי העולם ו
א20.10.10
בדיוק כמו הסיפור עם הח''ח..מי שלא מכיר יכול לקרוא פה.[אני לא בטוח שזה מדוייק אבל העיקרון הוא אותו עיקרון]פעם היה כנס צדקה למען בי''ח והח''ח היה על הבמה.קם אחד התורמים הנכבדים ותרם כמות רצינית של מיטות בסוף הכנס אמר הח''ח תודה לבחורי הישיבות ואח''כ אמר תודה לאותו העשיר שתרם.העשיר התכעס וצעק על הח''ח
שלמה כהן20.10.10
אחרת למה אתם סוחטים את המדינה? תחכו שהכסף ייפול מהשמים.
דתל"י.20.10.10
9
כתבי העיתונות החרדים חושבים שבסחטנות ובאיומים הם ישיגו הכל . החנתה במקום אסור והיא העירה לך - לא יותר פשוט לזוז ? למה לעצבן ועוד אחר כך להתלונן ?בטח איימת על דור אלון שתלכלך עלהם והם הלכו על הפיתרון הקל לפטר את העובדת . תתבישו לכם !!! אני לא בא להצדיק את מה שהיא אמרה אבל זה לא נכון לנצל את
מסכנה העובדת 20.10.10
8
בס"ד שנאו ושינאו אין מה לעשות אנו חיים במדינה שמעודדת את השנאה רואים את ההבדלים בין נוער מסומם חילוני לנוער שוקד על התורה חרדי דרך ארץ לעומת תת תרבות צניעות של בנות לעומת פריצות אז שישנאו
מרדכי20.10.10
אבל כשצריך הוא יימסור את נפשו בשבילכם.
דתל"י.20.10.10
7
פשוט כי הסעיף אצלה ניכנס לה למוח,גבירותי ורבותי יש לה סעיף! ואחת כזאת אין לישלול שהיא תישנא גם את אחרים דתיים מתנחלים
י20.10.10
6
זוהי כתבה שכולה חילול השם גדול
יוסי20.10.10
5
הפרימיטיבית הזו רואה את כל השטויות שבעולם. לכי תראי תוכניות של הידברות גם אני הייתי כמוך,מודה. אבל מאז שנודע לי על ערוץ הידברות כל ההסתכלות שלי על החרדים השתנתה לגמרי. זה לא שאני אוהבת אותם יותר מדי,אבל בטח לא שונאת אני מעריכה אותם מאד,מה שלא קרה עד לפני שנה בערך,והכל בזכות כמה רבנים מדהימים ש
אורטל שפירא20.10.10
4
אתם לא מכניסים כתבות שלי על חיסולי מאות מחבלים מאיראן סוריה לבנון ועזה
קובי פינקלר20.10.10
3
הקנאים ימותו ויסבלו! וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ
אוריע20.10.10
ותגובות כמו שלך מראו בדיוק למה שונאים אתכם. אגב, אני לא שונא חרדים, לדעתי הם פשוט תינוקות מסכנים שנשבו לכת קיצונית.
חילוני ישר20.10.10
2
לעוזי ברק!!! יש דבר שלא ברור אם חניתה במקום לא נכון, מדוע לא פיניתה את הרכב מיד? ואולי זה הייה מסיים את המחלוקת? אתה אומר שהייה ויכוח בינכם, אולי תגיד לנו באתר, את תוכן הויכוח, כדי שנוכל להגיב בהתאם, דבר נוסף, כשדנים אדם, צריך להעמיד שני טענות, של עוזי ברק, וגם להביא את טענתה של המתדלקת..
משפט וצדק20.10.10
קשה מאוד לקרוא את תגובתך מלאת שגיאות הכתיב
בטי20.10.10
היי בטי! הייתה לי מילון, שקניתי פעם בשוק, ושהייה עשוי מנייר, שעשוי מנסורת של קרש שהתפורר כל הזמן,ולא החזיק מעמד,ולפני כ- שמונה שנים כשהייתי בשוק, החזרתי אותו לבעל הבית שלו, כדי שישפץ אותו מחדש, וימכור אותו לאדם אחר.אבל חברים טובים שלי, סיפרו לי, שישנה חנות שקורים אותה שפת אמת,שאני מחפש את הכתו
צדקת והוד21.10.10
1
לפני כשנתיים ניגשתי לחנות קרביץ בבת-ים להחזיר דפדפת של דפי שורות לדפדפת של דפי חשבון. אומנם לא הייתה לי קבלה על המוצר אך חשבתי שמכיוון שהוא היה באריזה המקורית אם כל הסימונים שמראים שאכן רכשתי אותו בקרביץ לא תהיה בעיה להחליף לי אותו. ניגשתי למנהל הסניף וביקשתי את עזרתו בעניין אמרתי לו שאני סה"כ רוצה
אני20.10.10
"עיקר התשובה ישמע בזיונו יידום וישתוק" "אני אלחם לכם ואתם תחרישון". לפחות היית מתפלל זוהי שעת רצון ענקית, בכל מקרה טוב ששתקת וגם במקרה של המתדלקת אז היא אמרה אז מה? תשתוק לפחות תרוויח זכויות ותזכה לשעת רצון בעבור הבזיון.
א20.10.10
אבל לדעתי כשמדובר על ציבור שלם של יהודים יש לינהוג קצת אחרת "לא תגורו מפני איש" להישתדל להפחית את הנזק למען ישמעו ויראו המסיתים והמדיחים והמבזים את שומרי ולומדי התורה והמצוות וחכמיה
למגיב-א. 20.10.10
אולי גם יעניין אותך
בארץ

רצף השיגורים לצפון | צה"ל תקף משגר ממנו בוצע ירי • צפו

דוד הכהן | 16.05.24

מקטע הכביש נסגר לתנועה

פצועים קשה בתאונה ליד בית שמש; המשטרה פתחה בחקירה

מישאל לוי | 16.05.24

היום ה-223 למלחמה

נתניהו: "הקרב ברפיח קריטי" | מבוקשים רבים תוחקרו

כתבי כיכר השבת | 16.05.24

מזג האוויר

התחזית: היום - התחממות, בשבת - חם מהרגיל עד שרבי

כיכר השבת | 16.05.24

תקרית חריגה

הפעילים התבלבלו - ותקפו משאית שלא הייתה בדרך לעזה

דוד הכהן | 15.05.24
ש

הבריאות שלכם קודמת

סל הריון מקיף - ההטבה שתלווה אתכן בחוויית ההריון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

טרגדיה נוראה

שבועיים לפני חתונתו: נפטר העובד שנפצע אנושות בעזה

דניאל הרץ | 15.05.24

המערכת הפוליטית סוערת

גלנט בביקורת פומבית וחסרת תקדים על ראש הממשלה

דוד הכהן | 15.05.24
ש

תחת המותג +TNUVA

תנובה משיקה לראשונה במקררים קטגוריית שוטים

כיכר בשיתוף תנובה | מקודם

פנה בכתב ליועמ"שית

ולמי עופר כסיף דואג עכשיו? "חובה לדאוג לסיוע הומניטרי"

בני סולומון | 15.05.24
ש

אין מחירים כאלה!

מטורף: דירה על הים בפחות מ-16,000 שקלים למ"ר

כיכר בשיתוף פוואר גרופ | מקודם

הנחלים בצפון

לאיזה נחלים מסוכן להיכנס ואיפה יש זיהום גבוה? | בדיקה

מישאל לוי | 15.05.24

צפו בתיעוד

שיגורים לעבר העיר שדרות בזמן תפילת שחרית | כך זה נראה

דוד הכהן | 15.05.24

התחזית

מזג האוויר: הטמפרטורות תהיינה נמוכות מהרגיל לעונה

כיכר השבת | 15.05.24

צפו בתיעודים

בצפון ובדרום: יחידות החילוץ חילצו 5 בני אדם - כך זה נראה

קובי אטינגר | 14.05.24
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

הנסיעה נגמרה בטרגדיה

פעוטה נפלה מטרקטורון בגליל התחתון - ונהרגה

מישאל לוי | 14.05.24