"זריזים מקדימים": קוקה קולה הוכשרה לפסח תשע"ג

קווי הייצור במפעל קוקה-קולה בבני ברק ישראל הוכשרו לפסח תשע"ג גם השנה ייהנו בישראל ובקהילות היהודיות ברחבי העולם ממשקאות בהכשר מהדרין לפסח של קוקה-קולה ישראל • חידוש מבורך לטובת הצרכנים: על המשקאות הכשרים לפסח בכשרות רבנות תל אביב בלבד, תופיע חותמת הכשרות של הרב לנדא עם הכיתוב 'לימות השנה בלבד', לצד חותמת הכשרות לפסח של רבנות תל אביב

הרבנים עם בכירי קוקה קולה בטקס ההכשרה (צילום: יח"צ)

כמדי שנה, מקדימה קוקה-קולה ישראל את הכשרת קווי הייצור לפסח, כדי להיערך מבעוד מועד ולספק את הביקושים הגדולים בארץ ובעולם למשקאות בהכשר מהדרין.

ההכשרה נערכה במעמד, הגרמי"ל לנדא שליט"א רב אב"ד בני ברק, הגרי"מ לאו שליט"א רבה הראשי של תל- אביב, הגר"י זלצברג שליט"א, מנהל מחלקת הכשרות ברבנות תל אביב, הרב בנציון נשר שליט"א, ראש מחלקת הכשרות ברבנות תל אביב, הרב יהודה כץ שליט"א מראשי לשכתו של הגרמי"ל לנדא, הרב מרדכי הסופר שליט"א אחראי חומרי גלם במערכת הכשרות של הגרמי"ל לנדא והרב אברהם שטיצברג שליט"א - האחראי על הכשרות בחברת קוקה- קולה.

את פני הרבנים קיבלו רוני קוברובסקי נשיא החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, טל רבן מנכ"ל קוקה-קולה ישראל, דניאל דולב מנהל מפעל קוקה-קולה בבני ברק, ותומר סגיס דובר קבוצת קוקה-קולה ישראל.

את המעמד הנחה תומר סגיס דובר הקונצרן, אשר ציין את זריזותה של חברת קוקה-קולה להקדים ולהכשיר את המפעל, כחודשיים לפני החג. "החמץ במקורות, הוא סמל לעצלות ולבטלה. בקוקה-קולה, כמשקל נגד, מבערים את החמץ בחריצות, זמן רב לפני חג הפסח כדי לאפשר לצרכנים ברחבי העולם ליהנות ממשקאות בכשרות מהודרת לפסח." אמר סגיס

הגרמי"ל לנדא שליט"א, פתח את המעמד ושיבח את הנהלת קוקה-קולה ואת כל הגורמים אשר סייעו בתהליך ההכשרה בארץ ובחו"ל. "שיתוף הפעולה ההדוק בין כל הגורמים מתוך כבוד והערכה, מביא בסיעתא דשמיא לתוצאות ברוכות".

הגרי"מ לאו שליט"א הוסיף ואמר כי לאורך הדורות, יהודים נמנעו מאכילת חמץ בפסח, והקפידו על דקדוקי הכשרות בימי החג עד כדי מסירות נפש. "זכות היא לספק ליהודים בארץ ובתפוצות, משקאות בכשרות מהדרין לפסח, לענג את החג".

הרב בנציון נשר שליט"א ברך אף הוא את הנהלת קוקה-קולה על ההירתמות והסיוע בכל הנוגע לכשרות בכלל והכשרת המפעל לפסח בפרט. בנוסף ציין את האוזן הקשבת והמענה המהיר להם זוכים גופי הכשרות בכל פניה שהיא.

רוני קוברובסקי נשיא החברה העלה על נס את שיתוף הפעולה בין מערכות הכשרות לבין קוקה-קולה מתוך הערכה הדדית ואימון מלא. לדבריו הנהלת החברה רואה חשיבות עמוקה בקשר עם גורמי הכשרות, ובהקפדה המלאה על כל הוראה והידור כשרותי."כששניים מגדולי הרבנים, הגרמי"ל לנדא והגרי"מ לאו נותנים את ברכתם" הוסיף קוברובסקי, "ניתן לפעול ולחדש לטובת ציבור המקפידים על כשרות מהדרין, ולראות ברכה בתוצאות."

טל רבן מנכ"ל קוקה-קולה ישראל הודה לגופי הכשרות על הליווי המסור הן בהיבט הכשרותי והן במהלכים שונים אותם מובילה קוקה-קולה בפרט במגזר החרדי.

רבן מסר את תודתה של חברת קוקה-קולה לרב אברהם שטיצברג שליט"א האחראי על הכשרות בחברת קוקה- קולה הפועל במסירות ובנאמנות, מייעץ ומדריך, והכל בדרכי נעם. בהמשך דבריו נגע בחיבור של המותג קוקה-קולה עם עולם השבת, הנמשך זה שנים וכולל פעילויות חדשניות ומגוונות המותאמות במיוחד למגזר החרדי.

חידוש מבורך לטובת הצרכנים

בימים אלו השלימה חברת קוקה-קולה ישראל מהלך משמעותי, שיחדד בקרב הצרכנים את סימוני הכשרות של המשקאות בתקופה שלפני פסח.

על המשקאות הכשרים לפסח בכשרות רבנות תל אביב בלבד, תופיע חותמת הכשרות של הרב לנדא עם הכיתוב 'לימות השנה בלבד', לצד חותמת הכשרות לפסח של רבנות תל אביב.

הצעד הנוכחי, שזכה לברכתם של גופי הכשרות, יאפשר לצרכנים לרכוש את המשקאות עם חותמת הרב לנדא המוכרת עד פסח ממש, ובפסח ליהנות מהמשקאות הכשרים לפסח, כל אחד לפי מנהגו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר