קורבן חדש עומד לתלייה בחוצות העיר

אם מישהו תוהה לעצמו, אולי באמת יש משהו בכל אותם הרבנים עליהם התשקורת "חוגגת", ברצוני לומר שאלה שעומדים שם יעשו הכל להביא עוד "סקופ" על התורה ולומדיה (דעה)

חגית אמאייב | כיכר השבת |
הרב יונה מצגר (צילום: פלאש 90)

לפני שאתחיל את עיקר דבריי אפתח בגילוי נאות של אחד מימי הצילומים האחרונים לתוכנית "אשת חיל" בה השתתפתי במשך למעלה משנה. רק בכדי לסבר את האוזן אומר שאני כאישה חרדית לא ששתי להשתתף בתוכנית בטמבלוויזיה החולנית, שאומנם הינה תוכנית הדת היחידה בערוץ 10, הדנה במושגי יסוד ביהדות, המתנהלת כפאנל נשים הדנות בסוגיות שונות. אך כפי שפסק לי רבי ומורי: "צריך להשמיע את הקול החרדי בכל דרך אפשרית ובעיקר בתקשורת".

כהוראת מורי ורבי שליט"א עטיתי עליי את בגדיי הייצוגים וה"חרדיים" ביותר ונכנסתי לגוב האריות. ימי צילום רבים עבריי עליי במהלך השנה וחצי האחרונות... אך בשלושת ימי הצילום האחרונים משהו השתנה לגמרי... האווירה הייתה כבר עכורה למדי בימים בהם ההסתה נגד הציבור החרדי התנפחה לממדים מפלצתיים הממחישים את התגשמות הנבואות של "יראי חטא יימאסו"... ועוד איך יימאסו! ו"חוכמת סופרים תסרח", הכולל ביזוי תלמידי חכמים ובני עלייה העומדים על משמר התורה הקדושה.

ובכן, משהו השתנה, אתמקד ביום הצילומים האחרון בו הבנתי כי כוחות הסיטרא אחרא הגיעו לשיא חדש תוך השתוללות חסרת רסן. ביום זה הביאו לצידי ל"ע שתי נשים רפורמיות (הידעתם שהרפורמים שנלחמים כביכול על שוויון נשים, משווים ילדים לכלבים ומעלים כלבים לתורה, תוך שמעמידים כלבים טמאים על ספר התורה ממש!... ואף חוגגים להם "בארק מצווה" מפואר?!) וכמו זרקו אותי לשדה קרב עם שעות ארוכות של צילומים תוך דברי כפירה איומים ונוראים שהוציאו השתיים מכבשן האש שלהן, שתי ה"רבות".

העצוב היה שכאשר שפכו הן את משנתן הכפרנית וההרסנית ניתנה להן הבמה במלואה אך כאשר ניסיתי אני להעמיד דברים על דיוקם או אף להציג את משנתי שבה השתדלתי להיות צמודה עד כמה שידי מגעת למקורות התורה הקדושה, נעצרתי ונחתכתי על ידי ההפקה שוב ושוב, תוך טיעון שאני חייבת להתאים את דבריי ואת מילותיי לרוח הערוץ - בקיצור סתמו לי את הפה פעם אחר פעם, קיצצו וחתכו את דבריי שוב ושוב והכל בשם "חופש הביטוי"... אכן דמוקרטיה במיטבה. מיום צילומים זה יצאתי המומה ונסערת מאוד ומתוך הבנה ברורה שהגענו לאיזשהו קצה.

"האמת תהא נעדרת" היא חלק מנבואות אחרית הימים ואכן ברגעים גדולים אנו עומדים, רגעים בהם המשיח כבר נמצא בינינו ונותר רק להכין עצמנו לקבל את פניו מתוך התחזקות אמיתית באמונת השם ו... תלמידי החכמים.

ובכן כאן אנוכי מגיעה לעיקר דבריי.

רבות שומעים אנו לאחרונה בתשקורת, שכעת השקר שבה מתגלה ביתר עוז, על רב פלוני שעושה כך וכך ועל רב פלוני שמואשם בכך וכך, שרק החכם שעיניו בראשו לא ייפול אל תוך המלכודת האיומה והסופנית הזאת אשר היצר הרע טומן בפניו. עלינו להבין שישנה מגמה ברורה של היצר הרע ועמו הערב רב, להשמיד, להרוג ולאבד כל דבר שבקדושה, היו לא יהיה, וברצוני להסב את תשומת ליבם לפרט מעורר השתאות בהקשר למושג של עם ישראל - "לב העולם אתה".

ישראל, הקטנה והמזערית שבמדינות העולם שנואה בכל העולם, האנטישמיות גואה לממדים שמזכירים לצערנו את ערב יום השואה הארורה. ועיני כל העולם נשואות למדינה שכביכול היא אפילו לא מהווה גורם במשוואה של מפת הגלובוס אך עדיין כל כותרות החדשות בכל מדינות העולם חייבות להביא בכל יום עוד ידיעה של "שערורייה" ישראלית, ואם אין משהו גדול... אז תמיד אפשר להמציא משהו.

וכאן, בתוך מדינת ישראל, בה עוסק כל העולם, ישנה התעסקות אובססיבית ממש בקהל השם ובצאן מרעיתו - כאשר כותרות מפוצצות של "הדרת נשים", "שוד הקופה הציבורית" ו"פרזיטיות" חייבות, פשוט חייבות, לתפוס את הכותרות... כמו לא רוצים להשמיד אותנו שונאינו באיראן, סוריה, לבנון, טורקיה, עזה ובעצם מי לא....

מה שמדהים זה שכל העולם עוסק בישראל וכל ישראל עוסקת בתלמידי החכמים, כמו משפך שהולך מהגדול אל הקטן - עד היהלומים שבכתר המלך יתברך שמו ועל כך בדיוק נאמר "וצרפתים כצרוף את הכסף ובחנתים כבחון את הזהב".

צביעות חוגגת בכל פינה כאשר סגן שר האוצר האדון "מיקי לוי" קורא לציבור שלם "טפילים" (מילה שנשמעה מפיו של היטלר ימ"ש, שם רשעים יירקב על היהודים, בנאומו על הפתרון הסופי), ואיננו שומעים גינויים מקיר לקיר (הרי אנחנו לא ערבים... ברוך הוא וברוך שמו) ועוד, הצביעות מתגלה בשיא תפארתה כאשר "הרב", שר "החינוך" פירון, קורא לציבור החרדי "פרזיטים", כאשר בבוקרו של יום המחרת אותו פירון הינו הראשון לזעוק "חמס", "גזענות" על כך שאנשי הסופרלנד חסו על בתי הספר היהודים שהגיעו ליום סגור במתחם ולא אפשרו, ובצדק, לבית הספר הערבי להיכנס ליום הסגור לבתי ספר יהודיים. ואותו "הרב פירון" כעת דואג להתבוללות ילדי ישראל על ידי הכנסת מורים ערבים ללמד בבתי הספר היהודים, וליצירת ימי "דו-קיום" בהם יפגשו תלמידים יהודיים עם תלמידים ערבים לימי גיבוש. הזוי כבר אמרנו?!

ולבסוף מעיזים כל ההזויים והבזויים שיושבים להם במגדל השן ועוסקים בזימה, ניאוף ופריצות מהסוגים המכוערים והנמוכים ביותר לדבר על גדולי ישראל שליט"א. כמו אומרים הם לעצמם, אם לא שברנו אותם על ידי רמיסת לומדי התורה אולי נשבור אותם על ידי לקיחת הרב הראשי לישראל הרב מצגר, שהשם יתברך ייתן לו הכח לעמוד בעלילות הדם שמנסים כעת להלביש עליו, לחקירות על דברי הבל ורוח.

ואם מישהו עוד תוהה לעצמו, אולי באמת יש משהו בכל אותם הרבנים עליהם התשקורת "חוגגת", ברצוני לומר שבתור אחת שכבר מכירה את דרכי הפעולה של אותה תשקורת מבפנים, אני יכולה לומר בנחרצות גמורה שאלה שעומדים שם יעשו הכל, כולל הכל, בכדי להביא עוד "סקופ" על התורה ועל לומדיה ורבניה.

אגב, לגבי הרב ברלנד שליט"א, הצדיק הרב דב הכהן קוק שליט"א קבע בצורה נחרצת שלא היו דברים מעולם ושהרב ברלנד לוקח על גבו במודע ייסורים קשים בכדי לבטל מעל עם ישראל גזרות נוראיות המרחפות מעל ראשנו, על אף כל מיני "עדויות" כאלה ואחרות.

אז אם נדמה היה לנו שאנו מבינים משהו, אזי נדע שאיננו מבינים דבר וחצי דבר ממלחמת הקודש במתחוללת ביתר שאת בימינו אנו.

אסכם ואומר, שבימים אלה ממש מתנהלת מלחמת חורמה של חמישים שערי טומאה מול חמישים שערי קדושה, ימים בהם נשמעת בת קול ההולכת מקצה העולם ועד קצהו "מי להשם אליי". כולם מרגישים שמשהו "גדול" קורה. ואכן, כפי שזועקים גדולי ישראל בימים אלו ממש, אנו נמצאים בשעת "צירי הלחץ", סיימנו ההיריון של הגאולה, סיימנו הצירים העדינים, וכעת נמצאים בשלב שבו לא שייכות כבר מילים, הבלבול הולך וגדל מיום ליום ושטף של כאב, ייסורים וכפירה מרחפים בכל רגע ורגע מעל ראשנו.

כל שנותר לנו לעשות זה להחזיק ב "עץ חיים היא למחזיקים בה" ולהתחזק באמונה בבורא יתברך וישתבח שמו שעוד רגע משיח בוא יבוא ומתגלה לעיני כל, ובעיקר להתחזק בשמירת הפה והאוזניים מלשון הרע, דבר שמאבד את כל עולמו של היהודי ברגע אחד. (הידעתם שכל מילה מתוך משפט של דיבור או שמיעת לשון הרע שווה 31 איסורי תורה וכאשר הדברים נאמרים על תלמיד חכם "חטאו כפול", קרי 62 איסורי דאורייתא במילה!!! 10 מילים - 620 איסורי תורה ב 4 שניות!!! פשוט פחד פחדים!).

ואחרון חביב, החיזוק הכי גדול יכול לבוא מהתבוננות והעמקה בנבואות אחרית הימים שכיום הנבואות הללו הן ממש כמו לפתוח את מהדורת החדשות האחרונה (שאני אגב, מזמן הפסקתי לראות או לשמוע חדשות ואני מתעדכנת רק מידיעות של אחרים), ולראות כיצד זוכים אנו להיות ברגעים כל כך גדולים וקריטיים להם חיכה העולם כולו במשך כמעט 6,000 שנה, רגעים של התגלות מלך המשיח והמלכת מלך מלכי המלכים על העולם כולו.

בגדי המשיח כבר תלויים ומסודרים אצלי על הקולב, מחכים לרגע הגדול שכבר מגיע, ואצלכם?

חגית אמאייב, מהתוכנית "אשת חיל" בערוץ 10, הינה מפתחת שיטת הטיפול הזוגי הייחודי באמצעות קלפים "בשניים" היחידים מסוגם המותאמים גם לציבור החרדי הבאים לתת פתרון לבעיות בתקשורת, למניעת השחיקה הזוגית ולחיזוק הקשר. חדש! ניתן לקבל ייעוץ טלפוני חינם!

פרטים באתר הבית "בשניים ויותר" www.b-two.co.il

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר