ביטוח משתלם בלעדי לגולשי 'כיכר השבת'

אם עד היום לא הייתם בטוחים, לא ידעתם אם כדאי סוכן ביטוח, חברת ביטוח, ביטוח טלפוני; אם התבלבלתם ממושגים, מונחים ופוליסות מסובכות, אם המחיר היה יקר מידי, לפניכם הזדמנות שלא תחזור! הצעה רק לגולשי כיכר השבת לזמן מוגבל: ביטוח עם שירות מקסימלי, מחיר אטרקטיבי, מתנה מדליקה ועוד...

כיכר השבת | מקודם |
עושים ביטוח ומקבלים מתנה מדליקה... (צילום: ויקפדיה. עיבוד: כיכר השבת)

חברת כלל ביטוח יוצאת בצעד חסר תקדים בשבילכם גולשי הכיכר: מחירים הכי משתלמים בישראל, במבצע מיוחד לזמן מוגבל. צריכים לחדש ביטוח? רוצים לקבל מידע על ביטוח בית? ביטוחי חו"ל, ביטוח פנסיוני? הלכתם לאיבוד בין מונחים, מושגים ואותיות הקטנות?

עשו לכם כלל: לא עושים ביטוח לפני שבודקים עם כלל ביטוח. אם אתם גולשים בכיכר השבת, תהיו בטוחים שהסוכנים המקצוענים של כלל יתנו לכם הצעה שלא תוכלו לסרב לה.

עולם הביטוחים הוא עולם ומלואו, מטרתו המרכזית היא לתת לך שקט נפשי, בידיעה כי למקרה הצורך אתה והיקר לך מבוטחים בצורה הטובה ביותר. כשבאים לעשות תוכנית חדשה או לחדש תוכנית קיימת, חשוב לדעת כי בחרתם את הטוב ביותר, כדי לדעת שיש לכם גב חזק, וכמובן יחד איתו עסקה משתלמת.

עד היום נאלצתם לבחור בין הצעות יקרות שקבלתם מסוכני הביטוח שלכם, לבין הצעות של חברות טלפוניות, עכשיו מגיע לכם יותר. לראשונה אי פעם! יש לכם הזדמנות לקבל את ההצעה הכי משתלמת שיש עם התאמה מושלמת לציבור החרדי. היינו רוצים לפרט כאן סכומים ומחירים, אבל בגלל שהם באמת נמוכים, הם אסורים לפרסום, אתם יותר ממוזמנים לבדוק אותנו, שווה לכם.

החבילה הייחודית של כלל – מהודר לגולשי כיכר השבת, באישור רבנים, מאפשרת ליהנות משילוב מצויין של סוכן מקצועי המתמחה בציבור החרדי, עם מחירים מפתיעים במיוחד ותנאים אטרקטיביים, וגם לקבל מתנה מדליקה דיסק on-key מעוצב ככרטיס אשראי ומכיל בתוכו סרטוני וידאו עם הסברים שונים על ביטוחים.

מה שבטוח, גולשי כיכר השבת, שהרווח כולו שלכם. שימו לב, ההצעה לזמן מוגבל, אל תחכו! פנו עוד היום למומחי הביטוח של כלל, וקבלו מתנה מדליקה!

אל תפספסו, עשו לכם כלל – תהיו בטוחים!

לפנייה לסוכני כלל המתמחים בציבור החרדי לחץ כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר