חשיפה

החגיגה נמשכת: יאושרו 1,000 יחידות-דיור ברמות

בקרוב תאשר עיריית ירושלים את בנייתן של עוד 1,000 דירות חדשות לאוכלוסיה החרדית, הפעם המדובר בשכונת רמות בעיר. כך מגלה מהנדס העירייה, שלמה אשכול, בשיחה ´לכיכר השבת´. וגם: "רה"ע ברקת התערב באופן אישי על מנת לקדם את תכניות הבניה לחרדים" (הבית החרדי)

יוסי וייס | כיכר השבת |
ברקת. היהפוך כושי עורו? (פלאש 90)

לא היו ימים טובים לחרדים כימי ניר ברקת? ככה לפחות נראים הדברים בימים הללו.

אחרי הפרסום אמש של החלטת הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, כי אושרה בנייתן של 1,600 דירות בשכונת רמת שלמה הירושלמית, כאשר כ-600 יח"ד נוספות הממוקמות על אדמות פרטיות צפויות להיות מאושרות בקרוב, תפתיע העיריה בקרוב עם הודעה נוספת.

בשיחה מיוחדת עם 'כיכר השבת', שערך אמש מהנדס עירית ירושלים מר שלמה אשכול, בישר זה האחרון, כי בקרוב יאושרו לבנייה, עוד כ-1,000 יחידות דיור חדשות לציבור החרדי בירושלים.

על פי מר שלמה אשכול, המדובר בכמה מוקדי בנייה המפוזרים על פני שכונות רמות השונות, כאשר הסך הכולל של היתרי הבנייה שיתנו בזמן הקרוב, יעמדו על קרוב ל-1,000 יחידות דיור חדשות. כולן כאמור בשכונת רמות.

האם כל השפע הזה - שלא היה בכל תקופת כהונתו של ראש העיר הקודם אורי לופוליאנסקי, הינו תוצאה של יוזמות חדשות מן השנה האחרונה, או שמא המדובר ביוזמות שהחלו בקדנציה הקודמת, ורק הבשילו כעת לקראת סיום ההליכים?

שלמה אשכול מודה כי המדובר בהליכים שהחלו כבר בקדנציה הקודמת, אלא שהוא מבהיר כי ראש העיר הנוכחי ניר ברקת, דחף וזירז את אישור התכניות. "הוא היה מעורב אישית בכל הנעשה, גיבה את העבודה, וביקש מאיתנו למהר באישור התכניות" הוא אומר.

התוצאה הסופית של כל הגל הזה, הינה כמות של אלפי דירות חדשות לציבור החרדי בירושלים, הכמות הגדולה הזו שיצאה היום, מצטרפת למכרזים הקטנים יותר שהיו לאחרונה בקרית יובל ובסמוך לה, ויחד מספקים כל אלו סך עצום של קרוב ל-4,000 דירות חדשות בירושלים, דירות המיועדות כאמור לאוכלוסיה חרדית.

אז למי מגיע הקרדיט? בכל מקרה, בין אם המדובר ביוזמה של ראש העיר הנוכחי, ובין אם זהו בסך הכל שלב הביצוע של התכניות בהן החלו אורי לופוליאנסקי והעיריה הקודמת, הרי שללא ספק יש על מה לשבח גם את ראש העיר הנוכחי ניר ברקת, שסייע וקידם את התכניות הללו, ללא עירוב של חישובים פוליטים.

ואולי, אולי בסופה של קדנציה, תגלה הנציגות החרדית, כי ניר ברקת איננו כזה ראש עיר גרוע לחרדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר